Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevligt! Fasen så trist att vi inte har Fortis i Sverige så man fått kika lite närmare på dom...Lite genomgång av nya Marinemaster M-40 och M-44
Härliga klockor!!Trevligt! Fasen så trist att vi inte har Fortis i Sverige så man fått kika lite närmare på dom...
Skönt att tråden vaknar till liv ibland
Ser ut som Fortis också kan börja kalla sig för en rymd-klocka även om det inte riktigt är I samma paritet som Apollo-missionera
Är i valet och kvalet att skaffa den här Aeromastern för att få en länk till min B-42 Pilot Professional som sitter på svart läderband, och kunna sätta läderbandet på denna.
"Problemet" är att jag har min IWC Mark XVIII på länk också... Lite kaka på kaka med många fliegers med svart tavla...
Är i valet och kvalet att skaffa den här Aeromastern för att få en länk till min B-42 Pilot Professional som sitter på svart läderband, och kunna sätta läderbandet på denna.
"Problemet" är att jag har min IWC Mark XVIII på länk också... Lite kaka på kaka med många fliegers med svart tavla...
Är absolut ingen expert på Fortis, men det kronskyddet och boettformen känner jag inte alls igen...
Vad är detta ?
Nej, detta är en mystisk klocka.Är absolut ingen expert på Fortis, men det kronskyddet och boettformen känner jag inte alls igen...
Nej, detta är en mystisk klocka.
nu sitter Hirschen på igen
Fasiken vad läcker!Fredagen den 13:e idag, det är väl lite Fortis grej att visa just denna dag i sina katalogbilder
En ny Stratoliner på 41 mm, inte illa, Fortis går på hårt nu
Fortis Stratoliner
Ja det var bra bilder, tavlan har lite struktur, intressant! Men kunde inte siffrorna och bokstäverna i dag och datumfönstret vara aningen större?Fasiken vad läcker!
Det kan jag hålla med om. Undra om bara 13 är orange eller om alla datum är det, 13 är även svart på hemsidans bilderJa det var bra bilder, tavlan har lite struktur, intressant! Men kunde inte siffrorna och bokstäverna i dag och datumfönstret vara aningen större?
Du är skarpögd, jag upptäckte det inte förrän du påpekade detDet kan jag hålla med om. Undra om bara 13 är orange eller om alla datum är det, 13 är även svart på hemsidans bilder
Fasiken vad läcker!
Berätta, vad är det för fel och brister du avser?Jag har alltid tyckt om Fortis. Men här var finishen på tavlan inget vidare. Jag förstår man inte kan räkna med finish där du kan förstora en mängd gånger som senaste Omega eller AP. Men när det brister vid en enkel koll med ögat är det inte bra. Det är ända inte billiga klockor vi talar om här. Jag har sett bättre finish på klockor som kostar en tiondel av denna.
Ja, då förstår jag, inte supervackert.