Laplander
Guld
Det var en bra matchning därKan du så kan jag. Bestämde mig för att behålla klockan trots allt. Fick mitt nya Hirschband idag och rätt nöjd med hur det ser ut förutom att den sitter så jääädrans bra nu
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var en bra matchning därKan du så kan jag. Bestämde mig för att behålla klockan trots allt. Fick mitt nya Hirschband idag och rätt nöjd med hur det ser ut förutom att den sitter så jääädrans bra nu
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snyggt, jag har aldrig tänkt på att lollipoppen ligger så snyggt centrerad i den övre 30 min visaren, bra jobbat Fortis.
Ja, den är riktigt cool! Jag har rätt tunna handleder så att storleken inte är jättestor passar mig bra. Den är inte som många moderna kronografer.Åhh, fan va lyxigt. Den där har jag vart sugen på i åratal. Så cool! Bärs rätt litet va?
Riktigt cool den där!Ja, den är riktigt cool! Jag har rätt tunna handleder så att storleken inte är jättestor passar mig bra. Den är inte som många moderna kronografer.
Ja, svårt snygga nya modeller. Riktigt sugen på den grå i 40 mm.![]()
Och i grönt, inte riktigt olivgrönt men... Fortis har fått feeling nu tror jag![]()
Ja, helt enig, den gråa har en bra balans tycker jag.Ja, svårt snygga nya modeller. Riktigt sugen på den grå i 40 mm.
Är indexet i stiftet skadat? Det ska ju träffa en liten slits i boetten?jag gör mig av med min,, om det finns intresse så kom med bud. har dessvärre lyckats få ett märke i den när jag skulle byta tillbaka till original bandet och inte heller lyckats få ned stiftet ordentligt :-(
det löste sig,,, felet var jagÄr indexet i stiftet skadat? Det ska ju träffa en liten slits i boetten?
jag använder den inte , är så kär i min Omegajag gör mig av med min,, om det finns intresse så kom med bud. har dessvärre lyckats få ett märke i den när jag skulle byta tillbaka till original bandet och inte heller lyckats få ned stiftet ordentligt :-(
Snyggt med den oranga sömmen i bandet, matchar perfekt!
TackSnyggt med den oranga sömmen i bandet, matchar perfekt!![]()