Står i informationen om du läser där."Du har otillräckliga behörigheter att posta här" på köp & sälj, varför? Varit medlem sedan mars 2020 och postat lite då och då. Vad krävs? Tänkte lägga ut min stål sub.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Står i informationen om du läser där."Du har otillräckliga behörigheter att posta här" på köp & sälj, varför? Varit medlem sedan mars 2020 och postat lite då och då. Vad krävs? Tänkte lägga ut min stål sub.
Behöver du ens göra en annons, du har ju annonserat din klocka i två trådar redan.Tack för snabbt svar. Ska man gå vara lite social i trådarna idag då, haha.
50 inlägg. Kvalitetsinlägg"Du har otillräckliga behörigheter att posta här" på köp & sälj, varför? Varit medlem sedan mars 2020 och postat lite då och då. Vad krävs? Tänkte lägga ut min stål sub.
50 inlagg om jag inte minns fel. Du har 39 om jag laser ratt"Du har otillräckliga behörigheter att posta här" på köp & sälj, varför? Varit medlem sedan mars 2020 och postat lite då och då. Vad krävs? Tänkte lägga ut min stål sub.
ThisEller bara, titta nu är den minsann snart såld du som skulle pruta!
Vadå this
Jag känner igen det beteendet menar jag. Det kan också vara så att jag har satt upp en platshållare för ett objekt som sätts vid exekvering. Hade alltid svårt med denna i plugget. Minns du @alex_c ?Vadå this
Håller med, men värdesätter att annonserna är helt rena. Finns ju en överhängande risk att annonser/trådar ballar ur. Har för mig att jag sett nån tråd tidigare som inte höll sig till topic.Jag tycker det är bra att det finns en tråd där man kan diskutera k&s. Risken är ju överhängande att man ej får de mest opartiska svaren av säljaren via PM, men vad är anledningen till att man valt att det inte ska gå att diskutera under själva annonserna?
För att dynamiken i köp&sälj blir helt fel. Annonserna hamnar överst efter varje svar. Det har varit så tidigare - det fungerade dåligt helt enkelt.Jag tycker det är bra att det finns en tråd där man kan diskutera k&s. Risken är ju överhängande att man ej får de mest opartiska svaren av säljaren via PM, men vad är anledningen till att man valt att det inte ska gå att diskutera under själva annonserna?
I detta fallet var det tjänstepersonen på Erikson som var för snabb och kryssade i heliumventil då det ingår i service på SMP. Just denna modellen har dock aldrig haft en sån komplikation varför det ser lite beige ut.Högst oklart och något jag missat! Det märkliga är att jag har alla utbytta delar som är ikryssade, ex heliumventil då så klart.
Jag vidarebefordrar frågan till @Gäspande_Skorpan som jag köpte klockan av.
Stort tack för svar!I detta fallet var det tjänstepersonen på Erikson som var för snabb och kryssade i heliumventil då det ingår i service på SMP. Just denna modellen har dock aldrig haft en sån komplikation varför det ser lite beige ut.
Det är januari.Undrar mest om nån får nåt sålt överhuvudtaget sista tiden, känns som det är samma annonser som bumpas runt i en loop sista veckorna.
Varsågod.Undrar mest om nån får nåt sålt överhuvudtaget sista tiden, känns som det är samma annonser som bumpas runt i en loop sista veckorna.
Har sagts i 4 år nu.Undrar mest om nån får nåt sålt överhuvudtaget sista tiden, känns som det är samma annonser som bumpas runt i en loop sista veckorna.
Även om många fått sina älsklingar nedprutade vill jag bara säga, grattis alla hjältar!Varsågod.
Handla - Säljes, Bytes, Köpes
Här kan du sälja och byta klockor. Läs riktlinjerna för annonsering innan du postar en annons. Minst 2 veckors medlemskap och 50 inlägg gäller för att få posta egna annonser här inne.klocksnack.se
Tack för den pingen, jag såg när jag laddade upp den att bilden hade sämsta vitbalansen i historien… ska försöka åtgärda om den inte hinner ryka! Tack igen,Ett meddelande till säljaren @FranzJaeger
Om din PRX verkligen har blå urtavla (och inte en svart) så bör du ta en ny bild.
Avslutad - PB 24/1, KVAR: Omega Seamaster Bahrain, SÅLDA: Tissot PRX (blå quartz), NovOris Tank
Hej! Fortsätter nyårsrensningen av klocklådan med ett potpurri av trevliga pjäser, denna en gång: en Omega Seamaster (KVAR) komplett med AP-liknande länk och Bahrain-logga en Tissot PRX quartz blå (SÅLD) och en NovOris Tank (SÅLD). Syftet är att konsolidera samlingen och denna gång gäller bara...klocksnack.se
Den hann säljas innan åtgärd men tack igen för uppmärksammandet!Tack för den pingen, jag såg när jag laddade upp den att bilden hade sämsta vitbalansen i historien… ska försöka åtgärda om den inte hinner ryka! Tack igen,
När jag trycker på redigera så kan jag endast redigera titel på annonsen samt pris, inte själva innehållet.@Karre, det finns inga regler som säger att du inte får editera din annons hur många gånger du vill.
Avslutad - Rolex Submariner 116610LN ## HANDPENNING ERLAGD ##
Hej, Jag säljer nu min första premium-klocka för då jag börjat titta på andra modeller. Precis som med en hoj så går det inte bara att äga en sort men innan man har råd med något annat får man äga en i taget. Det är en årsmodell 2017 som är köpt på Luxury Watches av mig för snart 1 år sedan...klocksnack.se
Längst ner i annonsen finns en annan knapp för redigeringNär jag trycker på redigera så kan jag endast redigera titel på annonsen samt pris, inte själva innehållet.
Du behöver gå längst ned i annonsen och klicka på redigera. Finns en knapp för redigering av rubrik osv och en för annonstextNär jag trycker på redigera så kan jag endast redigera titel på annonsen samt pris, inte själva innehållet.
Du behöver gå längst ned i annonsen och klicka på redigera. Finns en knapp för redigering av rubrik osv och en för annonstext
Edit: tvåa
Herregud haha vilken miss. Nu är det löst, tusen tack!Längst ner i annonsen finns en annan knapp för redigering
Premium!@OscarSvensson123
Tillbakadragen - Rolex Oyster perpetual 114300
Som rubriken lyder. 39mm. Utplockad 2019. Fullset & i bra skick. Köparen betalar eventuell frakt.klocksnack.se
Kanske blev en nolla för mycket i priset eller har klockvärlden blivit ännu lite tokigare
Detta var nytt för mig.. kan du hänvisa till vart detta står? hittar inte det i reglerna för annonsering@Karre, det finns inga regler som säger att du inte får editera din annons hur många gånger du vill.