• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Köp & Sälj 3.11

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag tycker det är bra att det finns en tråd där man kan diskutera k&s. Risken är ju överhängande att man ej får de mest opartiska svaren av säljaren via PM, men vad är anledningen till att man valt att det inte ska gå att diskutera under själva annonserna?

Jag tycker det är bra att det finns en tråd där man kan diskutera k&s. Risken är ju överhängande att man ej får de mest opartiska svaren av säljaren via PM, men vad är anledningen till att man valt att det inte ska gå att diskutera under själva annonserna?
Håller med, men värdesätter att annonserna är helt rena. Finns ju en överhängande risk att annonser/trådar ballar ur. Har för mig att jag sett nån tråd tidigare som inte höll sig till topic.

För att dynamiken i köp&sälj blir helt fel. Annonserna hamnar överst efter varje svar. Det har varit så tidigare - det fungerade dåligt helt enkelt.

Högst oklart och något jag missat! Det märkliga är att jag har alla utbytta delar som är ikryssade, ex heliumventil då så klart.
Jag vidarebefordrar frågan till @Gäspande_Skorpan som jag köpte klockan av.
I detta fallet var det tjänstepersonen på Erikson som var för snabb och kryssade i heliumventil då det ingår i service på SMP. Just denna modellen har dock aldrig haft en sån komplikation varför det ser lite beige ut.

Undrar mest om nån får nåt sålt överhuvudtaget sista tiden, känns som det är samma annonser som bumpas runt i en loop sista veckorna.
Varsågod.

Ett meddelande till säljaren @FranzJaeger

Om din PRX verkligen har blå urtavla (och inte en svart) så bör du ta en ny bild.

Ett meddelande till säljaren @FranzJaeger

Om din PRX verkligen har blå urtavla (och inte en svart) så bör du ta en ny bild.

Tack för den pingen, jag såg när jag laddade upp den att bilden hade sämsta vitbalansen i historien… ska försöka åtgärda om den inte hinner ryka! Tack igen,

@Karre, det finns inga regler som säger att du inte får editera din annons hur många gånger du vill.

@Karre, det finns inga regler som säger att du inte får editera din annons hur många gånger du vill.

När jag trycker på redigera så kan jag endast redigera titel på annonsen samt pris, inte själva innehållet.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp