• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Köp & Sälj 3.11

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Sen kommer vi till nästa fråga, vad är en editering? Är det när man raderar det gamla innehållet efter att en klocka har sålts och lägger in en ny i samma annons med avsikt att dölja tidigare försäljningar, eller är det rent språkligt och estetiskt?

Senast ändrad:
Ni har rätt. Moddat mitt inlägg och tagit bort infon, skickar PM. Ändra gärna citeringen. Mod får gärna ta bort mitt inlägg.

Äntligen en omröstning på en annons!
1643189784084.png

@Limeee är du säker på att det är originalbox till din Equinoxe? Omegaboxar är inte ett av mina specialintressen men jag reagerade på att den såg så ålderdomlig ut och när jag googlar lite verkar de se ut som på bilderna nedan. Jag gissar att det är osannolikt att klockan kom i flera olika boxar eftersom den tillverkades under en så kort period. Cool modell oavsett hur det ligger till med boxen för övrigt! :)
0236bb9f-fe0f-4324-a8f9-778c66af780c.jpg

155_3.jpg

@Limeee är du säker på att det är originalbox till din Equinoxe? Omegaboxar är inte ett av mina specialintressen men jag reagerade på att den såg så ålderdomlig ut och när jag googlar lite verkar de se ut som på bilderna nedan. Jag gissar att det är osannolikt att klockan kom i flera olika boxar eftersom den tillverkades under en så kort period. Cool modell oavsett hur det ligger till med boxen för övrigt! :)
0236bb9f-fe0f-4324-a8f9-778c66af780c.jpg

155_3.jpg
Frågade även den tidigare ägaren om detta men han påstod sig vara bombsäker på att det var originalboxen, men man kan ju ha blivit lurad😁
Ska ändra det på en gång i annonsen, tack för synpunkt🙏

Frågade även den tidigare ägaren om detta men han påstod sig vara bombsäker på att det var originalboxen, men man kan ju ha blivit lurad😁
Ska ändra det på en gång i annonsen, tack för synpunkt🙏
Tror du själv att det är originalboxen? Eftersom du lämnade kvar det och att den är "rätt unik" tack vare boxen?

Små Hairlines?

ser ju helt misshandlat ut.

Värsta är väl att den är rejält fulpolerad och sedan repad.

Små Hairlines?

ser ju helt misshandlat ut.

Det ser ju ut som om man kört autosol över både boett och länk 😮

• Like
Reactions: JLC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp