Du missade nog ”inga” i meningen.Detta var nytt för mig.. kan du hänvisa till vart detta står? hittar inte det i reglerna för annonsering
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du missade nog ”inga” i meningen.Detta var nytt för mig.. kan du hänvisa till vart detta står? hittar inte det i reglerna för annonsering
hahah, doh!Du missade nog ”inga” i meningen.
Annonsen finns kvar. Jag tryckte på redigera tråd uppe till höger istället för "redigera" längst ned. Trodde därför att jag inte kunde ändra inlägget förrän efter 24h
Exat min tanke..Vad bra att du upplyste hela tråden om detta istället för i PM...
Jag röstade nej, vann jag?Äntligen en omröstning på en annons!
Avslutad - Omega Planet Ocean 43,5 Prisbump.
Omega PO uttagen 2021! säljes på grund av nya inköp. klockan är använd med spår av deskdiving på spännet annars bra skick. Medföljer också krokodil band m gummi baksida,omega orginal m snabb spänne. Givetvis fullset!klocksnack.se
Ja, varför inte? "Är klockan rätt prissatt?" Rösta ja eller nej.Äntligen en omröstning på en annons!
Omega PO uttagen 2021! säljes på grund av nya inköp. klockan är använd med spår av deskdiving på spännet annars bra skick. Medföljer också krokodil band m gummi baksida,omega orginal m snabb spänne. Givetvis fullset!klocksnack.se
Vinnaren dras ju imorgon 10:42 står det.Jag röstade nej, vann jag?
Absolut, men om varan finns kvar känns inte som något att rösta omJa, varför inte? "Är klockan rätt prissatt?" Rösta ja eller nej.
Jag tycker det är stå rörigt överallt och så många galna människor runtomkring så vem vill inte vinna ett tyst och lugnt tomrum?Absolut, men om varan finns kvar känns inte som något att rösta om
Frågade även den tidigare ägaren om detta men han påstod sig vara bombsäker på att det var originalboxen, men man kan ju ha blivit lurad@Limeee är du säker på att det är originalbox till din Equinoxe? Omegaboxar är inte ett av mina specialintressen men jag reagerade på att den såg så ålderdomlig ut och när jag googlar lite verkar de se ut som på bilderna nedan. Jag gissar att det är osannolikt att klockan kom i flera olika boxar eftersom den tillverkades under en så kort period. Cool modell oavsett hur det ligger till med boxen för övrigt!
Tror du själv att det är originalboxen? Eftersom du lämnade kvar det och att den är "rätt unik" tack vare boxen?Frågade även den tidigare ägaren om detta men han påstod sig vara bombsäker på att det var originalboxen, men man kan ju ha blivit lurad
Ska ändra det på en gång i annonsen, tack för synpunkt
Sorry, missade den delen. Ska också tas bort såklart!!!Tror du själv att det är originalboxen? Eftersom du lämnade kvar det och att den är "rätt unik" tack vare boxen?
Verkligen trevligt initiativ! Mer omröstningar i säljannonsernsÄntligen en omröstning på en annons!
Priset har jag inte haft några synpunkter på. Jag frågade om du själv tror att det är originalbox. Det undrar jag fortfarande eftersom det står kvar.Sorry, missade den delen. Ska också tas bort såklart!!!
Har även dragit av en slant på priset för detta!
Tänkte mer att om det inte är originalbox kanske priset ska vara något lägre.Priset har jag inte haft några synpunkter på. Jag frågade om du själv tror att det är originalbox. Det undrar jag fortfarande eftersom det står kvar.
Det blir väl inte mindre vilseledande för att du har med någon disclaimer om att tidigare ägare Mållgan sagt det?Tänkte mer att om det inte är originalbox kanske priset ska vara något lägre.
Nej det ska väl vara borttaget nu?
Kanske det, men tar bort det för säkerhets skull också då.Det blir väl inte mindre vilseledande för att du har med någon disclaimer om att tidigare ägare Mållgan sagt det?
Värsta är väl att den är rejält fulpolerad och sedan repad.Små Hairlines?
ser ju helt misshandlat ut.
Avslutad - Rolex Datejust 116234 - Nytt pris 26/1
Rolex datejust med diamant tavla ref. 116234 på oysterlänk från 2006. Säljes full set med två servicekvitton, 2017 och senast från 24 mars 2020. Klockan är använd med hairlines men utan hack, av min bedömning är allt möjligt att polera bort.klocksnack.se
Kan en ytterligare polering ”rädda” klockan och se hyfsad ut?Värsta är väl att den är rejält fulpolerad och sedan repad.
Skulle säga nej på det. Krävs mycket för att plana ut ytorna på en länk. Många svåra vinklar. Det går väl men vet inte om någon gör det.Kan en ytterligare polering ”rädda” klockan och se hyfsad ut?
Det ser ju ut som om man kört autosol över både boett och länkSmå Hairlines?
ser ju helt misshandlat ut.
Avslutad - Rolex Datejust 116234 - Nytt pris 26/1
Rolex datejust med diamant tavla ref. 116234 på oysterlänk från 2006. Säljes full set med två servicekvitton, 2017 och senast från 24 mars 2020. Klockan är använd med hairlines men utan hack, av min bedömning är allt möjligt att polera bort.klocksnack.se
Håll dig till Breitling och Seiko nu!Kan en ytterligare polering ”rädda” klockan och se hyfsad ut?