Oroa dig inte, jag tar efter den bäste.Håll dig till Breitling och Seiko nu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oroa dig inte, jag tar efter den bäste.Håll dig till Breitling och Seiko nu!
@PhilipphilipSmå Hairlines?
ser ju helt misshandlat ut.
Avslutad - Rolex Datejust 116234 - Nytt pris 26/1
Rolex datejust med diamant tavla ref. 116234 på oysterlänk från 2006. Säljes full set med två servicekvitton, 2017 och senast från 24 mars 2020. Klockan är använd med hairlines men utan hack, av min bedömning är allt möjligt att polera bort.klocksnack.se
Hade ett litet hairline funnits på något vanligare klockmärke så hade det näst intill varit osäljbart.Små Hairlines?
Rolex datejust med diamant tavla ref. 116234 på oysterlänk från 2006. Säljes full set med två servicekvitton, 2017 och senast från 24 mars 2020. Klockan är använd med hairlines men utan hack, av min bedömning är allt möjligt att polera bort.klocksnack.se
Väldigt många små hairlines.Små Hairlines?
Men det står faktiskt inte "små" hairlines i beskrivningen. Väldigt många stora hairlines?Väldigt många små hairlines.
Inga små harlines, nej.
Små Hairlines?
Det står ju faktiskt inte "små" hairlines. Vet inte om det är så mycket att bli upprörd över.
Klockan är ju hårt polerad sedan tidigare och välanvänd, men det framgår ganska tydligt av bilderna
Jag hade gärna sagt att jag gjort det, men tyvärr inte.Kan det vara så att @Philipphilip ändrat i annonsen efter att KenKun skrev det?
Det var nog bara jag som har en bild av att en hairline är liten och en repa är stor. Sorry!Kan det vara så att @Philipphilip ändrat i annonsen efter att KenKun skrev det?
Det hade isf synts i ursprungsinlägget. Men det är ju en skillnad på att skriva "inga små hairlines" i texten kontra ett konstaterande i stil med "(det där var minsann inga) små hairlines". Men näe... nu vänder vi blad och hittar någon annan annons att klaga på.Kan det vara så att @Philipphilip ändrat i annonsen efter att KenKun skrev det?
Du menar @JLCKan det vara så att @Philipphilip ändrat i annonsen efter att KenKun skrev det?
Det var nog bara jag som har en bild av att en hairline är liten och en repa är stor. Sorry!
My bad! Har fixat annonsen, blir lätt feltolkningar annars......och appropå det kan man ju fundera på exakt hur många SISTA PB´s som var tänkt här......
Sista är ju av ren definition definitivt. Så att det skulle kunna vara nummer två på samma klocka känns ju lite tokigt eller vad säger du @Stoffe-Sebbe
Avslutad - Tudor Date-Day NY PB 2/2
En kanonfin Tudor för dig som söker en sjysst dressare men inte vill betala en förmögenhet för en Rolex. Skicket är riktigt bra, och länken sitter kanonskönt, som alla Tudor armband gör enligt min uppfattning. Bra storlek på klockan med sina 39mm som jag tycker funkar till det mesta. Inköpt...klocksnack.se
Yes men kolla bezelringen. Ska inte vara så rundad på en nyare modell/klocka.Det ser ju ut som om man kört autosol över både boett och länk
Det finns bilder i annonsen.@MOL utan bilder får jag associationer till en instruktionsvideo för smekningar.
Säljes - 18mm band, läder, oanvända
Säljer ett gäng oanvända 18mm läder remmar enligt bild. 60:- styck inklusive frimärke. Nr 1-6 från vänster till höger uppe 7-12 från vänster nere Tack för annonsmöjlighet KS! Nr 1, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 sålda Dvs bruna nr 2 o 3 kvarklocksnack.se
Inte när jag tittade. Då var det en annons utan bilder. Trodde att han glömt dem men texten blev roligare utan.Det finns bilder i annonsen.
Har sett både och på den modellen@Fergi
De där visarna är väl inte korrekta och jag kan tycka att det nämner man på en vintage omega 200
Avslutad - Omega smp 200m pre-Bond automatic
Omega SMP 200 (PreBond) ref.368.1042 36mm. Servad 2020.03.27 till en kostnad av 9500kr (Stjänurmakarna Sickla galleria). Länken passar min handled på dryga 17,5cm och finns ett hål till i justeringen. Säljes/Bytesvärde:14000:- sänker till 13000:- Retur:nej Bytes: -Citizen Aqualand Enzo...klocksnack.se
De verkar kommit i olika versioner med olika visare.@Fergi
De där visarna är väl inte korrekta och jag kan tycka att det nämner man på en vintage omega 200
Avslutad - Omega smp 200m pre-Bond automatic
Omega SMP 200 (PreBond) ref.368.1042 36mm. Servad 2020.03.27 till en kostnad av 9500kr (Stjänurmakarna Sickla galleria). Länken passar min handled på dryga 17,5cm och finns ett hål till i justeringen. Säljes/Bytesvärde:14000:- sänker till 13000:- Retur:nej Bytes: -Citizen Aqualand Enzo...klocksnack.se
Har sett både och på den modellen
Vintage Uhren: Seamaster 200 ST 368.1042 | OMEGA DE®
Entdecken Sie die Vintage OMEGA® Kulturh Seamaster 200 ST 368.1042,die im Jahre 1989 - 1995 hergestellt wurde!www.omegawatches.com
Helt rätt. Ändrar@Rolexsearch
Avslutad - PB** Montblanc Heritage Spirit Orbis Terrarum Worldtimer
Namn: Montblanc Heritage Spirit Orbis Terrarum Serie: Heritage Diameter: 41mm Funktion: Worldtimer Case: Stål Vatten: 30 meter Armband: Orginalläder i bra skick Service: Ja fullständig från Montblanc 2019 med papper och beskrivning Ytterbox: Ja Innerbox: Ja Cert: Ja men ej stämpel Urverk...klocksnack.se
För det första, ditt pris på klockan är bra, inget snack om den saken. Och jag vill inte klaga på annonsen heller. Min enda fråga är detta med returpolicy. Du avsäger dig retur för att klockan är servad för 3 år sedan? Jag förstår inte logiken, är det inte bättre att då bara skriva "Ingen retur för jag känner inte för det" ?
I övrigt lycka till med försäljningen, det är en jättefin klocka och ditt pris är oslagbart.
Tänker att de flesta slutat att ta honom på allvar då han under kort period spammade för att komma upp i rätt antal inlägg. Så fort 50 var uppnått upphörde det och en säljesannons kom ut.@Jeppo hur många sista prissänkningar blir det om den inte säljer för 27500 heller?
Säljes - Zenith kronograf, 18K guld. Sista prisbumpen! 146H (Martel)
Hej, jag har tyvärr inget annat val än att sälja denna ögonsten. Det är första gången jag säljer något här så ha överseende om jag missat nån info. Skicka intresse på PM. Tar endast swish. Inga kontanter eller byten. Kan skickas med postens värdepaket. Köpare betalar frakt. För mer info se...klocksnack.se
Är den då använd mellanSkit i hairlines den här är endast använd sommartid
Avslutad - Rolex Datejust 126234
Hej Säljer härmed min datejust 36. Svart tavla, oysterlänk. Jag är enda brukare. Fullset. Använd sparsamt endast sommartid. Bedömer skick till 98.5%. Finner enbart en liten hairline på claspen under till. Uttagen av mig för ganska precis två år sedan. Med andra ord finns garanti fortfarande...klocksnack.se