Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hehe, lifestyle-krigaren @alfgren har hittat till diskussion. Posta inte mer i diskussionsdelen om du inte avser att diskutera klockor seriöst, det KS är till för. Håll dig till lifestyle istället.
Absurt, tagga ned.
Rätt konstig diskussion….Hehe, lifestyle-krigaren @alfgren har hittat till diskussion. Posta inte mer i diskussionsdelen om du inte avser att diskutera klockor seriöst, det KS är till för. Håll dig till lifestyle istället.
Absurt, tagga ned.
Den enda som framstår som arrogant är just @alfgren med svaret nedan. Därav mitt konstruktiva svar. /sarkasmDet är väl rimligt att säga ifrån när någon är uppenbart arrogant?
Det @alfgren efterfrågar är ett hyfsat bemötande där man svarar på PM och inte ignorerar nya medlemmar... helt rimligt.
Tre dagar är sämst. Lägg inte upp fler annonser om du inte avser sköta ditt försäljande någorlunda seriöst. Hur lång tid hade det tagit att svara "hej, tack för intresset men jag är inte intreserad av att göra affär med någon utan ordentlig historik"?
Eller så kan jag ta tiden på mig att hitta en lösning för både köpare och säljare. Vi har nu bra kontakt och det ser ut som att affär blir av. Stort tack för dina åsikter.Tre dagar är sämst. Lägg inte upp fler annonser om du inte avser sköta ditt försäljande någorlunda seriöst. Hur lång tid hade det tagit att svara "hej, tack för intresset men jag är inte intreserad av att göra affär med någon utan ordentlig historik"?
Ha ha, är du så långsint? Finns det inte ett begrepp som är vedertaget idag, något med att man bara upphör för att man tappat intresset och den andre fattar vinken?Är det så? Du blev ju bara tyst och sket i att swisha efter du fick mitt nummer. Jag trodde att du var äldre?
Det har jag inte hört, inte utan att meddela en motpart om det gått så långt att betalningsinstruktioner delats.Ha ha, är du så långsint? Finns det inte ett begrepp som är vedertaget idag, något med att man bara upphör för att man tappat intresset och den andre fattar vinken?
Jag kom på begreppet. GhostaDet har jag inte hört, inte utan att meddela en motpart om det gått så långt att betalningsinstruktioner delats.
Har själv vart med om att köpare bailat, sånt som händer.. men då hamnar det för evigt på shit-list.
Inte ok att publicera privata mail eller konversationer, speciellt inte i syfte att sprida nedsättande rykte om personen. Utöver dålig nätetik kan det leda till förtalsåtalÄr det så? Du blev ju bara tyst och sket i att swisha efter du fick mitt nummer. Jag trodde att du var äldre?
Låter som en rimlig teori. Jag hade sagt samma sak om du hörde av dig och ville köpa något.det händer lite då och då att man kontaktar en säljare som glömt avsluta... Just denna annons ligger kvar, och det är möjligt att man inte vill sälja just till mig och bara sa att dom var sålda... https://klocksnack.se/threads/red-wings.156875/
*ber om ursäkt för att det är under lifestyle, men ett exempel på att även den bäste kan brista
Lite som EB målet. Förtal även om det är sant. . Borde lägga till att jag älskar @Scipio för den han är och även solen har sina fläckar.Inte ok att publicera privata mail eller konversationer, speciellt inte i syfte att sprida nedsättande rykte om personen. Utöver dålig nätetik kan det leda till förtalsåtal
Inte OK att outa identiteter men här får man stå för vad man skriver varesig det är som inlägg eller PM. Ser ingen anledning till att det ska rensas.Inte ok att publicera privata mail eller konversationer, speciellt inte i syfte att sprida nedsättande rykte om personen. Utöver dålig nätetik kan det leda till förtalsåtal
Har hänt mig också. Har hållit en klocka åt en person i typ en månad sedan kommer följandeDet har jag inte hört, inte utan att meddela en motpart om det gått så långt att betalningsinstruktioner delats.
Har själv vart med om att köpare bailat, sånt som händer.. men då hamnar det för evigt på shit-list.
som moderator får du sätta ribban...Inte OK att outa identiteter men här får man stå för vad man skriver varesig det är som inlägg eller PM. Ser ingen anledning till att det ska rensas.
Börjar tröttna på ditt gnäll och dina otrevligheter. Det är inte du som sätter reglerna här även om du verkar tro det. Har du tröttnat på forumet så går det att lösa.som moderator får du sätta ribban...
Har hänt mig också. Har hållit en klocka åt en person i typ en månad sedan kommer följande
”Oj, ber om ursäkt men kan inte fullfölja dealen. Min bil gick sönder”.
Fast 3 dagar är jäkligt lång tid. Jag köpte just ved på marketplace o fick svar av en kvinna på några timmar och gjorde upp om leverans imorgon. Om den andra jag frågade svarar om tre dagar så lär han inte sälja ved till mig iaf. Samma gäller nog klockor o bilar o lite annat....Den enda som framstår som arrogant är just @alfgren med svaret nedan. Därav mitt konstruktiva svar. /sarkasm
Vad vet vi om bemötandet? @Professor S var förmodligen trevlig på PM, att det tog 3 dagar pga anledningar han redan tagit upp är inget jag ser ett problem i.
Släppa det kanske? Full respekt för att alla inte har all tid i världen och ibland händer det saker utanför KS K&S (förstår att det kan verks underligt).Fast 3 dagar är jäkligt lång tid. Jag köpte just ved på marketplace o fick svar av en kvinna på några timmar och gjorde upp om leverans imorgon. Om den andra jag frågade svarar om tre dagar så lär han inte sälja ved till mig iaf. Samma gäller nog klockor o bilar o lite annat....
I min värld är det en fråga om respekt. Svarar du på mail på jobbet med tre dagars väntetid?Släppa det kanske? Full respekt för att alla inte har all tid i världen och ibland händer det saker utanför KS K&S (förstår att det kan verks underligt).
Med en inbox som snittar runt 100mail om dagen så ja.I min värld är det en fråga om respekt. Svarar du på mail på jobbet med tre dagars väntetid?
Hade jag ingen aning om. Bra öga @AurumKanske nämna att din Longines är ommålad @kevinklocksnack ?