• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Köp & Sälj 3.11

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ännu en anledning till att jag inte köper något från The Watch Stand... Det är nämligen en av ägarna
Tack, hade ingen aning och ska vara ärligt att jag faktiskt kikat på deras sida nu under mellandagarna. Men efter detta blir det ett njet på deras produkter.
Nog för att jag håller med dig, men företagen som annonserar här betalar för att göra detta och då ingår 3 annonser/bumpar per dag.
Så även om det är ett oskönt beteende så tror jag inte det står någonstans i reglerna att man inte får bumpa en avslutad annons.
Det var därför jag taggade admin i mitt inlägg 😉.

@dicken

I din Timexannons skriver du att det rör sig om ett militärur. Hur ser du att det skulle vara ett militärur? Jag ser inget särskilt på den. Ser ut som en vanlig Timex för mig. Missar jag nåt?

@dicken

I din Timexannons skriver du att det rör sig om ett militärur. Hur ser du att det skulle vara ett militärur? Jag ser inget särskilt på den. Ser ut som en vanlig Timex för mig. Missar jag nåt?

Ommålad tavla också.

Det här måste ju vara det sämsta affärsmannaskap jag sett. Tanken på att göra affärer är ju totalt utesluten. Bara att rösta med fötterna 4F2B3979-5B41-4BCF-85AC-8388F713EFDD.jpeg

@dicken

Ändrad enligt input, slarvigt formulerat från min sida.

Ommålad tavla också.
Är den med säkerhet ommålad? Om så är fallet så informerar jag givetvis om det i annonsen. Om det är den brittiska texten du syftar på så hittar jag en del info om att det tillverkats klockor/tavlor i Storbritannien.
När jag öppnar baklocket så står det även Great Britain på insidan.
Men är jag helt ute och cyklar så tar jag tacksamt emot info så kan jag uppdatera annonsen därefter :)

Bilagor

• IMG_3920.JPG
    IMG_3920.JPG
    375.8 KB · Visningar: 13
Min gamla avslutade säljtråd för denna Breguet har försvunnit under mystiska omständigheter. @yonsson det var inte du denna gången eller hur? 😉

Min gamla avslutade säljtråd för denna Breguet har försvunnit under mystiska omständigheter. @yonsson det var inte du denna gången eller hur? 😉

Nope.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp