Äh, retas inte. Det var ju @Krabbeluring som började klaga på priset, inte @galácticon.Point taken. Har uppdaterat priset nu, hoppas @galácticon blir nöjd nu![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äh, retas inte. Det var ju @Krabbeluring som började klaga på priset, inte @galácticon.Point taken. Har uppdaterat priset nu, hoppas @galácticon blir nöjd nu![]()
Va?! Jag påpekade ju att jag inte hade en åsikt på ditt pris. Om något så var jag ju på din sida...Point taken. Har uppdaterat priset nu, hoppas @galácticon blir nöjd nu![]()
Tack!Äh, retas inte. Det var ju @Zadenius som började klaga på priset, inte @galácticon.Jag tycker 4K är rimligt men bryr mig heller inte så mycket om vad folk begär så länge det inte är helknäppt och det var det ju inte.
Nu förstår jag inte??Äh, retas inte. Det var ju @Zadenius som började klaga på priset, inte @galácticon.Jag tycker 4K är rimligt men bryr mig heller inte så mycket om vad folk begär så länge det inte är helknäppt och det var det ju inte.
Läs våra kommentarer då. Jag sa att man inte kan peka på ett pris från creationwatches utan att räkna in moms och tull, vilket innebär att den klocka du säljer snarare kostar 5k där. Då är dina 4400:- inte dyrare än en ny - vilket det påstods.Nu förstår jag inte??
Sorry, feltaggning av bara farten. Ändrade ovan, det skulle ju vara @Krabbeluring och ingen annanNu förstår jag inte??
Edit: Släpper det, trevlig kväll!
Givetvis. Jag som började feltagga, sorry!Läs våra kommentarer då. Jag sa att man inte kan peka på ett pris från creationwatches utan att räkna in moms och tull, vilket innebär att den klocka du säljer snarare kostar 5k där. Då är dina 4400:- inte dyrare än en ny - vilket det påstods.
Feltagg från min sida ocksåSorry, feltaggning av bara farten. Ändrade ovan, det skulle ju vara @Krabbeluring och ingen annan![]()
Sorry, feltaggning av bara farten. Ändrade ovan, det skulle ju vara @Krabbeluring och ingen annan![]()
Ha en skön kväll bröder!Givetvis. Jag som började feltagga, sorry!
Detta har påpekats tidigare med. Varför inte bara hålla sig till reglarna @xigzo?https://klocksnack.se/threads/omega-planet-ocean-42mm-planet-ocean-liquid-metal.73154/#post-1853049
3 annonser på samma objekt...? Dessutom 2 bump på samma annons...@xigzo
Så cert och box har hamnat på vilovägar? hmmhttps://klocksnack.se/threads/nyservad-omega-speedmaster-professional-apollo-xi.74288/
@DrFlex
Vill bara påpeka att boxen är utbytt och inte original. Detta är originalet jag sålde med samma klocka tidigare i år... För 8k billigare...![]()
https://klocksnack.se/threads/omega-speedmaster-pro.44285/
Så cert och box har hamnat på vilovägar? hmm
https://klocksnack.se/threads/omega-planet-ocean-42mm-planet-ocean-liquid-metal.73154/#post-1853049
Hahahahaha just det.Jag förstår inte att man kan tillåta honom fortsätta så här. Han svarar aldrig på direkta tilltal och ifrågasättanden kring hans annons"teknik" sedan tidigare då detta har på talats förr.
Jag upplever honom som allmänt ignorant som nästan alltid skriver kort med små bokstäver som i en chatt i de flesta inlägg, bekräftar sällan saker och tackar när folk svarar på hans frågor och dylikt. Mindre bra forumbeteende.
Inget cert om jag inte missminner mig. Men killen som köpte den av mig sålde av alla tillbehör jag skickade med i princip.
Jag förstår inte att man kan tillåta honom fortsätta så här. Han svarar aldrig på direkta tilltal och ifrågasättanden kring hans annons"teknik" sedan tidigare då detta har på talats förr.
Jag upplever honom som allmänt ignorant som nästan alltid skriver kort med små bokstäver som i en chatt i de flesta inlägg, bekräftar sällan saker och tackar när folk svarar på hans frågor och dylikt. Mindre bra forumbeteende.
Och har olika pris i alla tre annonserna...
https://klocksnack.se/threads/omega-planet-ocean-42mm-planet-ocean-liquid-metal.73154/#post-1853049
Detta har påpekats tidigare med. Varför inte bara hålla sig till reglarna @xigzo?
Jag förstår inte att man kan tillåta honom fortsätta så här. Han svarar aldrig på direkta tilltal och ifrågasättanden kring hans annons"teknik" sedan tidigare då detta har på talats förr.
Hahahahaha just det.
Det var han som inte visste hur man bumpar sin säljannons. Fett kul att han fortfarande inte vet hur man gör.
Guys. Lugna sig. Tror inte han gör detta medvetet! Kan med trevlig ton försöka styra honom rätt istället. Lite fel approach imo.
@xigzo
Pma. Om du vill ha hjälp att styra upp din annons. Hjälper dig gärna. Så håller vi det till en annons och enligt reglerna, Samt sådär lagom stekigt..
Mvh
vet inte hur man bumpar trådar
vad mer saknas ?
ne jag har inte koll på returpolicyn
Läs våra kommentarer då. Jag sa att man inte kan peka på ett pris från creationwatches utan att räkna in moms och tull, vilket innebär att den klocka du säljer snarare kostar 5k där. Då är dina 4400:- inte dyrare än en ny - vilket det påstods.
Feltagg från min sida ocksåGick av bar farten....
Point taken. Har uppdaterat priset nu, hoppas @galácticon blir nöjd nu![]()
Inget cert om jag inte missminner mig. Men killen som köpte den av mig sålde av alla tillbehör jag skickade med i princip.
https://klocksnack.se/threads/nyservad-omega-speedmaster-professional-apollo-xi.74288/
@DrFlex
Vill bara påpeka att boxen är utbytt och inte original. Detta är originalet jag sålde med samma klocka tidigare i år... För 8k billigare...![]()
https://klocksnack.se/threads/omega-speedmaster-pro.44285/
Fast den boxen du hade va ju fel till klockan så det han gjort är ju rätt? vart ligger problemet?
Det stämmer att han som köpte klockan av dig bytte boxen till en box som var mer tidsenlig för klockan. Boxen som du hade var inte heller original om jag förstod det rätt? 1993 tror jag inte Omega hade den typen av box.
Sedan du sålde klockan har den fått en full service samt att jag bytt bezel (original via en AD) vilket är orsaken till högre pris än vad du sålde den för.
Sen ett sidospår, att jag nu säljer klockan igen är enbart pga husköp och känner att klocksamlingen tyvärr måste minskas lite....
Minst prisvärda-tråden är faktiskt värre.Lätt forumets ängsligaste och mest missunnsamma gnälltråd. Orka. Döp om till Sossetråden vettja.