• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Köp & Sälj

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
https://klocksnack.se/threads/nyservad-omega-speedmaster-professional-apollo-xi.74288/

@DrFlex

Vill bara påpeka att boxen är utbytt och inte original. Detta är originalet jag sålde med samma klocka tidigare i år... För 8k billigare...
Screenshot_20170611-220727.png

https://klocksnack.se/threads/omega-speedmaster-pro.44285/

Jag förstår inte att man kan tillåta honom fortsätta så här. Han svarar aldrig på direkta tilltal och ifrågasättanden kring hans annons"teknik" sedan tidigare då detta har på talats förr.
Jag upplever honom som allmänt ignorant som nästan alltid skriver kort med små bokstäver som i en chatt i de flesta inlägg, bekräftar sällan saker och tackar när folk svarar på hans frågor och dylikt. Mindre bra forumbeteende.

Jag förstår inte att man kan tillåta honom fortsätta så här. Han svarar aldrig på direkta tilltal och ifrågasättanden kring hans annons"teknik" sedan tidigare då detta har på talats förr.
Jag upplever honom som allmänt ignorant som nästan alltid skriver kort med små bokstäver som i en chatt i de flesta inlägg, bekräftar sällan saker och tackar när folk svarar på hans frågor och dylikt. Mindre bra forumbeteende.
Hahahahaha just det.

Det var han som inte visste hur man bumpar sin säljannons. Fett kul att han fortfarande inte vet hur man gör.

Och har olika pris i alla tre annonserna...

Och har olika pris i alla tre annonserna...

Detta har påpekats tidigare med. Varför inte bara hålla sig till reglarna @xigzo?

Hahahahaha just det.

Det var han som inte visste hur man bumpar sin säljannons. Fett kul att han fortfarande inte vet hur man gör.

Guys. Lugna sig. Tror inte han gör detta medvetet! Kan med trevlig ton försöka styra honom rätt istället. Lite fel approach imo.

@xigzo
Pma. Om du vill ha hjälp att styra upp din annons. Hjälper dig gärna. Så håller vi det till en annons och enligt reglerna, Samt sådär lagom stekigt..

Mvh

Senast ändrad:
Guys. Lugna sig. Tror inte han gör detta medvetet! Kan med trevlig ton försöka styra honom rätt istället. Lite fel approach imo.

@xigzo
Pma. Om du vill ha hjälp att styra upp din annons. Hjälper dig gärna. Så håller vi det till en annons och enligt reglerna, Samt sådär lagom stekigt..

Mvh
vet inte hur man bumpar trådar

ne jag har inte koll på returpolicyn

Läs våra kommentarer då. Jag sa att man inte kan peka på ett pris från creationwatches utan att räkna in moms och tull, vilket innebär att den klocka du säljer snarare kostar 5k där. Då är dina 4400:- inte dyrare än en ny - vilket det påstods.
Feltagg från min sida också ;) Gick av bar farten....
Point taken. Har uppdaterat priset nu, hoppas @galácticon blir nöjd nu ;)

Glömde bort tullen :bag:.

Man får självklart sätta vilket pris man vill, jag tyckte det lät lite högt bara :)

https://klocksnack.se/threads/nyservad-omega-speedmaster-professional-apollo-xi.74288/

@DrFlex

Vill bara påpeka att boxen är utbytt och inte original. Detta är originalet jag sålde med samma klocka tidigare i år... För 8k billigare...
Screenshot_20170611-220727.png

https://klocksnack.se/threads/omega-speedmaster-pro.44285/

Det stämmer att han som köpte klockan av dig bytte boxen till en box som var mer tidsenlig för klockan. Boxen som du hade var inte heller original om jag förstod det rätt? 1993 tror jag inte Omega hade den typen av box.
Sedan du sålde klockan har den fått en full service samt att jag bytt bezel (original via en AD) vilket är orsaken till högre pris än vad du sålde den för.
Sen ett sidospår, att jag nu säljer klockan igen är enbart pga husköp och känner att klocksamlingen tyvärr måste minskas lite....

Det stämmer att han som köpte klockan av dig bytte boxen till en box som var mer tidsenlig för klockan. Boxen som du hade var inte heller original om jag förstod det rätt? 1993 tror jag inte Omega hade den typen av box.
Sedan du sålde klockan har den fått en full service samt att jag bytt bezel (original via en AD) vilket är orsaken till högre pris än vad du sålde den för.
Sen ett sidospår, att jag nu säljer klockan igen är enbart pga husköp och känner att klocksamlingen tyvärr måste minskas lite....

Det kan du säkert ha rätt i, väldigt dåligt insatt men jag nämnde det för att någon av oss ( i detta fallet jag) hade ägt klockan med fel box :) priset ska jag inte lägga mig i, jag vet att både service och nytt insert kostar pengar.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp