• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Köp & Sälj

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Tror jag ska köpa en Samsung galaxy s3 för 10k..den tillverkas inte längre och har inte ett streck ovanför skärmen plus lite smalare. Sen kan man koka popcorn med den också samt flyga med den. Istället för en Samsung galaxy S8. Och om 10 år har den gått upp till 20k.....
Dina paralleller haltar enormt - men jag ska ändå slå dig lite på fingrarna här.

Första generationens iPhone. Köp nu - 26.000:-.

https://www.ebay.com/p/Apple-iPhone...ck-AT-T-Smartphone/100021060?iid=321799528008
 

JoeBravoe

Cartier
Om jag styrde och ställde på forumet så skulle compiss få lika lång fri-bump-rätt som gångreserven är på klockan som plåster på såren för påhoppen.
 

Moffan

Rolex
2-Faktor
Uttryck kallas det för...ibland är folk så...
Fan vad du börjar tappa det, det här är andra tråden där du pratar om ETA kontra Inhouse och försöker framstå som något jävla geni som insett att dom bytt urverk.
Sluta nu för fan. Ja du har köpt en Tudor, men det räcker nu.
Du tar inte till dig ny information, nya sätt att se på saker, du bara förkastar och tjafsar emot.
Jag vill inte att du kletar mer i denna tråd om detta nu.
 

Code

AKA Vincent B
Snälla ni som hoppat in i diskussionen läs ALLA inlägg fr början till slut innan ni yttrar er. Läs fr början om vad tråden handlar om..
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp