Jag håller med om att det tillför negativ energi och också att det mattar lusten med att hänga på KS. Men istället för att stänga tråden så skulle jag gärna se att de nya ägarna
@hook och
@Leben göra ett förtydligande att forumprincipen att man är uppträder sjysst gäller även i den här tråden, (helt bisarrt egentligen att det ska behövas).
Men tråden i sig har ett bra syfte och det är ett bättre alternativ än tidigare då det gick att skriva i varje säljtråd och mycket av informationen är allmängiltig så det vore synd om man blev tvingad att ta allt i PM.
Håller även med
@Widowmaker ovan att anmäla-knappen kan användas mer frekvent då det tyvärr inte längre räcker med att medlemmar ber andra medlemmar att hålla bättre ton, det förvärrar snarare dialogen om något. Jag skulle gärna se att det delades ut varningar och att opassande inlägg raderades. I fighten mellan
@gabban och
@mouqvist hade jag gärna sett varningar utdelade till båda parter för hur man har tilltalat varandra. Som påpekats tidigare så går det att tillrättavisa med god ton, och det är också fullt görbart att ta emot kritik med god ton oavsett om man håller med eller inte.