Sorry, men jag kompletterade frågan sedan och undrade om det är så de ser ut. Har inte hittat ngn annan bild än. M v h
En är service och en är det inte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sorry, men jag kompletterade frågan sedan och undrade om det är så de ser ut. Har inte hittat ngn annan bild än. M v h
Nej du måste ha ett bytesvärde på ditt aktuella objekt. Inte bara vad du kan tänka dig lägga emellan.
Och igenDet bumpas jäkligt friskt av väldigt många.
Håll er till riktlinjerna så kommer nog er klocka säljas med tiden!
https://klocksnack.se/threads/helt-ny-skx007j.74097/
Denna har bumpats vid 05 i morse och nu igen!
@T.R varför?
Här är en tråd med exempel på en svart service tavla.Sorry, men jag kompletterade frågan sedan och undrade om det är så de ser ut. Har inte hittat ngn annan bild än. M v h
Hej,
Är en service-tavla som jag skriver i annonsen, om du missade det?
//M
Lättast är om du jämför med bilden @Fredrik (Swe) lagt in ovan så ser man skillnaden.Texten "DATEJUST" ser ju helt skevt ut i jämförelse med originalet? Skall det vara så?
Även en bump om dagnen är det som gäller.Nu så! =)
Även en bump om dagnen är det som gäller.
@mps vad innebär det att länken är eftermarknad? Är den genuine Tudor länk?
https://klocksnack.se/threads/tudor-7992-0-bytes-mot-seiko.74170/
Icke original till modellen är inte = eftermarknad.När jag pratade med förra säljaren så menade han att länken är inte originalänk till just 7992:an. Länken är genuine men 7992 kom med en annan länk när den kom ut.
Scrolla upp några pixlar@mps
Är länken am med Tudorlogga, mao fejk? Eller är spännet äkta Tudor men inte länken?
Hur menar du?
https://klocksnack.se/threads/tudor-7992-0-bytes-mot-seiko.74170/
Blind.Scrolla upp några pixlar
Är timvisaren skadad eller är det bara en synvilla? Det står inget om det i annonsen.
Man ser dem främst på bild nr.1, men dem andra är tagna så man inte ser det direkt.
https://klocksnack.se/threads/rolex-sea-dweller-16600-k-serie-med-cert.69299/
@Bergstrand
![]()
Lättast är om du jämför med bilden @Fredrik (Swe) lagt in ovan så ser man skillnaden.
Mouqvist. På fråga ställd direkt till Omega så fick jag svaret att klockan gjordes till MS att dela ut till Ferrari teamet. Du kan själv maila till Omega för info om du vill. Mvh.
Nyfiken, består Ferrariteamet verkligen av så många människor? 500 pers!?!?
Inte vad jag vet. Menar du att sekund-indexet ser lite suddigt ut så tror jag att bilderna ljuger lite. Inget jag tänkt på själv men nu när jag tar en närbild ser det ut som lumen har lossnat lite, alternativt dåligt gjort från början. Får lägga till det i annonsen.![]()
![]()
Så denna tavla är alltså inte ommålad enligt dig?
Från 2014Nyfiken, består Ferrariteamet verkligen av så många människor? 500 pers!?!?
Det såg ut som om texten låg ovanpå lumen. Tycker trycket ser lite oskarpt ut men bilderna i annonsen är ju inte direkt skarpa. Bra bilder är alltid bra vid försäljning av vintage, annars blir folk misstänksamma.Inte vad jag vet. Menar du att sekund-indexet ser lite suddigt ut så tror jag att bilderna ljuger lite. Inget jag tänkt på själv men nu när jag tar en närbild ser det ut som lumen har lossnat lite, alternativt dåligt gjort från början. Får lägga till det i annonsen.
Ser det fortfarande skumt ut på denna bild?
![]()
Ja, någon vidare fotograf har jag aldrig varit tyvärr. Men som jag skriver i annonsen tar jag gärna fler bilder om någon vill se bild på en speciell detalj.Det såg ut som om texten låg ovanpå lumen. Tycker trycket ser lite oskarpt ut men bilderna i annonsen är ju inte direkt skarpa. Bra bilder är alltid bra vid försäljning av vintage, annars blir folk misstänksamma.
En är service och en är det inte
![]()
Det ska givetvis stå "ej" och inte "en". För sent att redigera inlägg nu..Generell fundering bara; varför skriver folk i stil med "endast retur om en genuin [märke]"?! I synnerhet när det är utom alla tvivel att det som säljs är äkta. Skriv bara "ingen retur" för fan.