• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Köp & Sälj

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Sorry, men jag kompletterade frågan sedan och undrade om det är så de ser ut. Har inte hittat ngn annan bild än. M v h

En är service och en är det inte :)

IMG_20160426_111548.jpg

Vet ej.
Nyligen införskaffat klockan.
Tänkte att hinna med och besöka AD för koll.
Men inte haft möjlighet.
Pres per head anges.
Länkte medföljer som kuriosa då jag inte kan bekräfta.

IMG_5680.JPG
IMG_5681.JPG

Så denna tavla är alltså inte ommålad enligt dig?
Inte vad jag vet. Menar du att sekund-indexet ser lite suddigt ut så tror jag att bilderna ljuger lite. Inget jag tänkt på själv men nu när jag tar en närbild ser det ut som lumen har lossnat lite, alternativt dåligt gjort från början. Får lägga till det i annonsen.
Ser det fortfarande skumt ut på denna bild?
IMG_2728 (1).PNG

Inte vad jag vet. Menar du att sekund-indexet ser lite suddigt ut så tror jag att bilderna ljuger lite. Inget jag tänkt på själv men nu när jag tar en närbild ser det ut som lumen har lossnat lite, alternativt dåligt gjort från början. Får lägga till det i annonsen.
Ser det fortfarande skumt ut på denna bild?
IMG_2728 (1).PNG
Det såg ut som om texten låg ovanpå lumen. Tycker trycket ser lite oskarpt ut men bilderna i annonsen är ju inte direkt skarpa. Bra bilder är alltid bra vid försäljning av vintage, annars blir folk misstänksamma.

Det såg ut som om texten låg ovanpå lumen. Tycker trycket ser lite oskarpt ut men bilderna i annonsen är ju inte direkt skarpa. Bra bilder är alltid bra vid försäljning av vintage, annars blir folk misstänksamma.
Ja, någon vidare fotograf har jag aldrig varit tyvärr. Men som jag skriver i annonsen tar jag gärna fler bilder om någon vill se bild på en speciell detalj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp