GWD
Silver
Absolut, har dom sålt någon nyligt då?Catawiki borde väl ändå vara en rätt bra indikator om du som du säger är en glad amatör?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Absolut, har dom sålt någon nyligt då?Catawiki borde väl ändå vara en rätt bra indikator om du som du säger är en glad amatör?
Den där har diskuterats till förbannelse i den gamla tråden. Sök gärna där för jag tror att ämnet är helt tömt på argument från båda hållen...
Jag kollade inte tiden på auktionen, men har Speedmaster haft en värdeuveckling som gör att det är rimligt med 30% på deras maxpris? https://auktion.catawiki.se/kavels/...watch-michael-schumacher-special-edition-2004Absolut, har dom sålt någon nyligt då?
Ser det inte nästan ut som guldlagret är avslitet och det man nu ser är mässig-ish?Är det guld på stålboett på den där? Har aldrig sett en sån, har i och för sig inte sett alla klockor som finns...
https://klocksnack.se/threads/chronographe-suisse-vintage-kronograf-guld-på-stål.89884/
@Fjmo
är det inte doubleboett i vitmetall med stålbaklock då?
Så kan det nog vara, och mässing är troligt att det är i den, snarare än nån vitmetall. Men knapparna tyckte jag såg vita ut under förgyllningen. Svårt att säga säkert på skärmen.Ser det inte nästan ut som guldlagret är avslitet och det man nu ser är mässig-ish?
Tycker också det. Ser inte ut som mycket guld är kvar. Jag har två väl använda från farfar och de har klar guldton. Annars ser det ut som en fin klocka till ett bra pris, kan vara originalvisare också vilket min ena tyvärr saknar. @FjmoSer det inte nästan ut som guldlagret är avslitet och det man nu ser är mässig-ish?
Ser det inte nästan ut som guldlagret är avslitet och det man nu ser är mässig-ish?
Tycker också det. Ser inte ut som mycket guld är kvar. Jag har två väl använda från farfar och de har klar guldton. Annars ser det ut som en fin klocka till ett bra pris, kan vara originalvisare också vilket min ena tyvärr saknar. @Fjmo
@M a r c u s
Bra om du upplyser eventuella spekulanter att verket i din Pulsar inte är identiskt med det som Breitling använde. Breitlings version har guldfärgad bakgrund på LCD'n och inte silver som din klocka har. Märkplåten är även den annorlunda men kan naturligtvis bytas. Det har även funnits olika varianter på minutröret i detta verk.
https://klocksnack.se/threads/pulsar-y652-breitling.89933/
@hook
Gäller inte samma bumpregler för admins?
Kändes som du bumpat mer än en gång idag men jag kan ha felJo sjävklart? Vad har jag gjort för fel?
@väskan@hook
Gäller inte samma bumpregler för admins?
Kändes som du bumpat mer än en gång idag men jag kan ha fel
Ok my bad isfDet har jag inte,
Äsch inte ska väl godsherrarna behöva lyda under samma regler som pöbeln. Som om tjänstefolket skulle ta den vanliga trappan upp liksomKändes som du bumpat mer än en gång idag men jag kan ha fel
Lugnt, uppskattar att du ifrågasatte.Ok my bad isf
@Feskarn, sluta trolla nu med bumpknappen...
Maktgalen.Han var lite ivrig igår.
@väskan
@Feskarn, sluta trolla nu med bumpknappen...