• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Frågor och funderingar på annonser utlagda på Köp & Sälj 2.1 - Uppdaterad!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
D0A16BF7-4DA3-44F8-953D-D560545E4295.png
@Selvedge13 du har hängt här sedan 2013 och postat 1700 inlägg men har inte hängt med på att du behöver ange ett bytesvärde? Hur gick det till, uppriktigt nyfiken.

@Selvedge13
Trist när även rutinerade KS’are tänjer på reglerna. Eller menar du seriöst att bytesvärdet på din Daytona är 2 millar?
Vill man bli av med sina rättigheter att posta i köp och sälj så är det en bra idé att upprepade gånger inte följa reglerna @Selvedge13

Jag tycker bytesvärde är ytterst flytande i och för sig och bara ett PM bort men att följa reglerna är ju fint, så att säga.

@GWD höjde du precis priset med 5000kr på din klocka som legat osåld i över ett år och debatterats ca 2000 gånger i ”minst prisvärd”-tråden? :D

https://klocksnack.se/threads/omega-speedmaster-michael-schumacher-special-edition-nos.72086/
Han kan ju höja priset med 20k om han vill.. friprissättning på forumet.

Hyfsat tröttsamt att höra prisgnället hela tiden. Klockor som är ”fel” prissatta säljs inte.

Tar typ 2 min för ev köpare att avgöra ett bra/dåligt pris med en sökning.

Varför säljer du inte den på eBay? :)
Vill inte disskutera prissättningen men verkar vara noll intresse här på forumet för den modellen! :)
Kanske jag gör. Och som jag skrivit tidigare, har inget behov av att sälja så får jag inte i närheten av vad jag begär så stannar den kvar.

Verkar som att det behövs en liten påminnelse om att om man äger något och vill sälja det så får man prissätta det hur man vill. Finns inga krav att köpa ngt som man tycker är för dyrt.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp