Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aj nu snackar vi att vara ute på tunn is. Prissänkningen hjälper inte direkt men annonsen är dock tillbakadragen. Bra ändå!
Nej, det var därför jag drog tillbaka det. Hann ändra i texten och lägga till om avsaknad av hål och kopia etc en vända i fem minuter innan jag insåg vad det innebar för annonseringsbarheten och drog tillbaka. Annonsen är tillbakadragen alltså och spännet är inte till salu. Hur tycker du att jag kan göra det tydligare?
Nu har jag raderat all text så att ingen ska tro att den är till salu. Jag trodde det räckte att ändra till tillbakadragen för att man skulle fatta att det inte var till salu men jag ser hur det ser ut med tillägget i texten.Nej, det var därför jag drog tillbaka det. Hann ändra i texten och lägga till om avsaknad av hål och kopia etc en vända i fem minuter innan jag insåg vad det innebar för annonseringsbarheten och drog tillbaka. Annonsen är tillbakadragen alltså och spännet är inte till salu. Hur tycker du att jag kan göra det tydligare?
Behöver han motivera priset? Han kanske bara vill försöka sälja den dyrt...@ahlkvist
https://klocksnack.se/threads/seiko-sna411.92320/
Hur motiverar du priset? Övriga på forumet säljs för runt 2000 kr (full set).
Han behöver inte motivera det. Jag är bara lite nyfiken. Jag ändrar mitt ursprungsinlägg.Behöver han motivera priset? Han kanske bara vill försöka sälja den dyrt...
Ja, annnsen stod tillbakadragen men du skrev samtidigt i texten att ”du ville sälja den trots att det var en förfalskning då den var bra gjord och undrade om någon kunde tänka sig betala för den”Nej, det var därför jag drog tillbaka det. Hann ändra i texten och lägga till om avsaknad av hål och kopia etc en vända i fem minuter innan jag insåg vad det innebar för annonseringsbarheten och drog tillbaka. Annonsen är tillbakadragen alltså och spännet är inte till salu. Hur tycker du att jag kan göra det tydligare?
Kanske för att den legat där sen 1 oktober@Alf 's Rolex Yachtmaster II är nu den mest visade klockan någonsin på KS säljavdelning. Över 30.000 visningar.
https://klocksnack.se/threads/rolex-yacht-master-ii-116681.80712/
Ja alla är ju så giriga att man höjer på varandraSjuka är ju att det inte ens är orimligt - om man kollar C24 etc.
Tillgång och efterfråga är det nog mer som styr en girighetenJa alla är ju så giriga att man höjer på varandra
Ingenting i klockvärlden har någonsin varit så likt en klassisk hausse på något av aktieforumen. Sen säljer alla ut sig och kvar står idioterna som betalat 30-40k för mycket för en klocka som funnits och massproducerats i 8 år och troligtvis inte läggs ner på ett bra tag hellerTillgång och efterfråga är det nog mer som styr en girigheten
En hulk för 105 eller en beggad vacheron overseas med den fina blåa tavlan.... vad väljer man
vi får se hur det blir framöverIngenting i klockvärlden har någonsin varit så likt en klassisk hausse på något av aktieforumen. Sen säljer alla ut sig och kvar står idioterna som betalat 30-40k för mycket för en klocka som funnits och massproducerats i 8 år och troligtvis inte läggs ner på ett bra tag heller
Den man gillar mest!En hulk för 105 eller en beggad vacheron overseas med den fina blåa tavlan.... vad väljer man
Varför behåller du inte då om du tror på att det sticker ännu mer?vi får se hur det blir framöver
Sålde min Hulk i Oktober för 79.500:- Årsmodell 2017-06 ..och då va den hyfsat Ointressant här på KS
Kanske sugen på något annatVarför behåller du inte då om du tror på att det sticker ännu mer?
Glad den köparn borde vara gått en del för 90-95 runt 2016-2017Sålde min Hulk i Oktober för 79.500:- Årsmodell 2017-06 ..och då va den hyfsat Ointressant här på KS
JA? på nya... Det är inte så att du kan gå in hos en AD idag och gå där ifrån med en Hulk tyvärr.tillgång och efterfrågan ??
Ja det är ju inte dumt för alla som har 0 intresse av att äga, utan istället bara tjäna.tillgång och efterfrågan ??
men ändå 20-25k begärt pris över de senaste som sålts här på KS...men å anda sidan folk få sätta vilka priser de villSjuka är ju att det inte ens är orimligt - om man kollar C24 etc.
Med evigt stigande priser? Framtiden är ett ostronägandet är väl överskattat
tror på hyrklockor i framtiden