• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Frågor och funderingar på annonser utlagda på Köp & Sälj 2.1 - Uppdaterad!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Har en polare som tyckte jag var helt lost när jag köpte min första lya 2004. Han sa att han skulle vänta in raset och därefter köpa en lya. Än idag äger han ingen lya. Men då säger den kloke att man inte kan bo i en klocka så jämförelsen haltar.

Bilar då! Lite samma sak där faktiskt. Många bilar har stuckit som fan i pris. Bilar kan man inte heller bo i.

Klockor! Vem vet vart det hela tar vägen. Ska bli kul att se vad dom händer. Jag är inte så säker på att det är en bubbla.

Hear, hear...;)
p k.JPG

tycker det där ser ut som fulplast från ebay

Kommer knappast stiga i all oändlighet och den stora ökningen på typ hulk/svartsub på kort tid är ju tecken om något att det inte är hållbart och en grej just nu.

Det finns en gräns för vad även rika personer vill betala. Med logiken här bakom betalar folk gärna en kvarts miljon för en stålsub om ett par år. (Vilket inte kommer ske)
Det blir spännande när Rolex lanserar nästa version Sub utan maxicase nästa år, då lär priserna på maxisubbarna droppa rejält.

Det är nämligen därför Rolex inte flödar marknaden med Maxiboetter nu, de producerar redan nästa års subbar. :woot:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp