• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Frågor och funderingar på annonser utlagda på Köp & Sälj 2.1 - Uppdaterad!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Förstår inte vad problemet är om jag ska vara ärlig.
Egentligen inget problem. Jag är helt för en fri prissättning och att marknaden styr priset :) Men jag anser att priset i nuvarande marknad realistiskt bör vara max 85. Att då se någon som försöker med 89, och dessutom lägger ut en annons som inte innehåller all information som man ska ha för att annonsera på KS så tycker jag det är lite smaklöst bara. :)

Egentligen inget problem. Jag är helt för en fri prissättning och att marknaden styr priset :) Men jag anser att priset i nuvarande marknad realistiskt bör vara max 85. Att då se någon som försöker med 89, och dessutom lägger ut en annons som inte innehåller all information som man ska ha för att annonsera på KS så tycker jag det är lite smaklöst bara. :)
Det var inte alltför länge sedan då en medlem, som hade köpt en Sub från tjänsteresan la ut den för 10k över list, med motiveringen att den var 4k billigare jämfört med Blocket så... :)

Annonsen är tillbakadragen nu så budskapet verkade gå fram...

Trodde vi pratade om en 5711 för 410k. Jag har missförstått dig. Ber om ursäkt.

Det var inte alltför länge sedan då en medlem, som hade köpt en Sub från tjänsteresan la ut den för 10k över list, med motiveringen att den var 4k billigare jämfört med Blocket så... :)

Annonsen är tillbakadragen nu så budskapet verkade gå fram...
Denna?
https://www.blocket.se/skaraborg/Ny_Rolex_Submariner_116610LN_2018_79654797.htm?ca=11&w=3
Capture11.JPG

Vet att priserna gått upp på i princip alla moderna patek, men 700 kakor för en 5980. Kanske är rimligt och bara inte jag som hängt med men sökning på C24 ger ju att det går att hitta från 530, visserligen utan cert, men ändå.
https://klocksnack.se/threads/patek-philippe-nautilus-5980-1a-001.94642/
https://www.chrono24.se/patekphilippe/nautilus-5980--blue-dial-watch-only--id7938700.htm

Vissa av handlarna på forumet är ju lite komiska. Men mest komiska är de som köper deras grejer. :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp