• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Frågor och funderingar på annonser utlagda på Köp & Sälj 2.1 - Uppdaterad!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ostämplat har jag sett, men att vissa AD väljer att behålla kortet visste jag inte. Hur fungerar garantiärenden utan kortet?

Du verkar ha fått svar på frågan, och det är ju det som är nackdelen med att köpa grått att du inte får den internationella garantin som annars följer med, därmed också billigare pris

De säljer 007 för specialpris. 009 säljer de inte då de inte får sätta ett vettigt pris på modellen.

Stemmer, når du sier det så höres det veldig kjent ut og det var nog det jeg fikk til svar også når jeg kjöpte min Skx007 der.

Dock hadde de også inne en Skx009 til fullpris om jeg kommer ihåg rett, men det var jo som sagt rett lenge sen.

Spännande! Jag gav dig ett bud på 250kr då bilderna antyder att det är rejält använd och repig. ”Girighet och nasar-beteende” är starka ord och kanske inte riktigt passande och framförallt inte från en person som varit medlem i knappt en vecka.
Men om mitt gummi var i dåligt skick varför vill du ens ha det då?

Har varit medlem en vecka, ja, men har aktivt läst på forumet i flera år. Inte för att det förändrar det faktum hur du agerat.

Jag skickar ett PM till dig så tar vi det därifrån. Skulle gärna vilja få en mer personlig förklaring av dig gällande ditt påstående.
Varför PM? Visst vi är OT och kladdar ner tråden men jag ser inte varför jag måste PMa med dig. Själv har jag inga problem med att vara transparent och jag står för det jag skrev.

Ta inte illa upp, men lite får man tåla när man försöker kränga prylar och prutar på grejer sub 400kr ~

Varför PM? Visst vi är OT och kladdar ner tråden men jag ser inte varför jag måste PMa med dig. Själv har jag inga problem med att vara transparent och jag står för det jag skrev.

Ta inte illa upp, men lite får man tåla när man försöker kränga pryöar och prutar på grejer sub 400kr ~
Blev mitt PM för personligt för dig?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp