Nej? x 2 på den
//Simon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej? x 2 på den
//Simon
jo
Bra fest igår?Vart har du mina pengar ? (Flink style) Jag vill ha mina pengar nu, LOL
----
Länk till den tråden --> https://klocksnack.se/threads/har-du-köpt-en-rolex-över-listpris.91930/page-4 Rolle polle tråden
//Simon
Bra fest igår?
För att vissa ad:s som säljer till gråhandlare väljer att inte skicka med, alt skicka med ostämplat.@116334/5
Varför skulle man inte få garantikortet vid nyköp av en Tag hos gråhandlare?
https://klocksnack.se/threads/tag-heuer-aquaracer-calibre-5-43mm.94913/
Ostämplat har jag sett, men att vissa AD väljer att behålla kortet visste jag inte. Hur fungerar garantiärenden utan kortet?För att vissa ad:s som säljer till gråhandlare väljer att inte skicka med, alt skicka med ostämplat.
Ingen aning. Får nog någon AD svara på.Ostämplat har jag sett, men att vissa AD väljer att behålla kortet visste jag inte. Hur fungerar garantiärenden utan kortet?
Orkar inte. Jag har ett billigt gummi ute till försäljning. Användaren @nicklas_718 PMar mig och prutar 30% på skiten.https://klocksnack.se/threads/ny-omega-speedmaster-005-2018-svensk-Åf.94248/
Hur resonerade du kring prissättningen @nicklas_718 ? Jag skulle påstå att 35k är ca 20% över förväntat slutpris.
Vem vare som pruta???Orkar inte. Jag har ett billigt gummi ute till försäljning. Användaren PMar mig och prutar 30% på skiten.
Tappar hoppet...
Det finns gråhandlare som exempelvis jomashop som säljer kockor utan cert, istället säljer de med sin egna butiksgaranti.Ostämplat har jag sett, men att vissa AD väljer att behålla kortet visste jag inte. Hur fungerar garantiärenden utan kortet?
Ostämplat har jag sett, men att vissa AD väljer att behålla kortet visste jag inte. Hur fungerar garantiärenden utan kortet?
De säljer 007 för specialpris. 009 säljer de inte då de inte får sätta ett vettigt pris på modellen.
Användaren prutar alltså 100kr, är det så jobbigt att skriva nej tack? Och vad har hans prissättning på en Speedmaster med detta att göra?Orkar inte. Jag har ett billigt gummi ute till försäljning. Användaren @nicklas_718 PMar mig och prutar 30% på skiten.
Tappar hoppet...
Att det finns ett mönster av girighet och nasar-beteende.Användaren prutar alltså 100kr, är det så jobbigt att skriva nej tack? Och vad har hans prissättning på en Speedmaster med detta att göra?
PinsamtOrkar inte. Jag har ett billigt gummi ute till försäljning. Användaren @nicklas_718 PMar mig och prutar 30% på skiten.
Tappar hoppet...
Säker?Har för mig att 14060m aldrig hade SEL.
@Vincentb
https://klocksnack.se/threads/rolex...ytes-emot-rolex-16610-alt-14060-14060m.94207/
Rätt säker på att 14060/m aldrig haft sel.
Ok hade 14060 det?Rätt säker på att 14060/m aldrig haft sel.
Kommer inte ihåg när 14060 fick nya verket och blev 14060m, men jag tvivlar på att den hade sel. Tror bara det är 114060 som har/haft selOk hade 14060 det?
Ok hade 14060 det?
Spännande! Jag gav dig ett bud på 250kr då bilderna antyder att det är rejält använd och repig. ”Girighet och nasar-beteende” är starka ord och kanske inte riktigt passande och framförallt inte från en person som varit medlem i knappt en vecka.Att det finns ett mönster av girighet och nasar-beteende.
Men om mitt gummi var i så dåligt skick varför vill du ens ha det då?Spännande! Jag gav dig ett bud på 250kr då bilderna antyder att det är rejält använd och repig. ”Girighet och nasar-beteende” är starka ord och kanske inte riktigt passande och framförallt inte från en person som varit medlem i knappt en vecka.
Jag skickar ett PM till dig så tar vi det därifrån. Skulle gärna vilja få en mer personlig förklaring av dig gällande ditt påstående.Men om mitt gummi var i så dåligt skick varför vill du ens ha det då?
Varför PM? Visst vi är OT och kladdar ner tråden men jag ser inte varför jag måste PMa med dig. Själv har jag inga problem med att vara transparent och jag står för det jag skrev.Jag skickar ett PM till dig så tar vi det därifrån. Skulle gärna vilja få en mer personlig förklaring av dig gällande ditt påstående.
Annonsen ändrad..Kommer inte ihåg när 14060 fick nya verket och blev 14060m, men jag tvivlar på att den hade sel. Tror bara det är 114060 som har/haft sel
Blev mitt PM för personligt för dig?Varför PM? Visst vi är OT och kladdar ner tråden men jag ser inte varför jag måste PMa med dig. Själv har jag inga problem med att vara transparent och jag står för det jag skrev.
Ta inte illa upp, men lite får man tåla när man försöker kränga pryöar och prutar på grejer sub 400kr ~
Fast jag föredrar att ni tar det er emellan.Varför PM? Visst vi är OT och kladdar ner tråden men jag ser inte varför jag måste PMa med dig. Själv har jag inga problem med att vara transparent och jag står för det jag skrev.
Ta inte illa upp, men lite får man tåla när man försöker kränga prylar och prutar på grejer sub 400kr ~
Blev mitt PM för personligt för dig?