Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra att du lyfter det, känns som det är mer on topic och relevant att diskutera.Om man inte kan acceptera bud så kan man ju skriva det i klart och tydligt i annonsen. Eller skippa att kränga småsaker överhuvudtaget
Jag har lite svårt att släppa det efter ha blivit uthängd här som ”Girighet och nasar-beteende” av dig, därav mitt PM till dig personligen. Att du inte ens bemödar dig att läsa eller svara på det tycker jag är extremt dålig stil och hör inte hemma i ett seriöst forum.Ha en trevlig söndag så släpper vi detta. Vi hade kanske helt enkelt olika syn på vad som är OK/irriterande/acceptabelt. I min värld är detta eviga prutande bara tröttsamt.
Kulturrelativism kan vi kalla det.
Om jag tyckte natot var för dyrt så hade jag absout prutatBra att du lyfter det, känns som det är mer on topic och relevant att diskutera.
Visst kan man skriva ”ej prutbart”. Samtidigt känns det kanske lite underförstått. Skulle du pruta på ett beg nato bara för att det inte står ”fast pris” i annonsen?
F.ö. är det väl bra om småsaker kan byta ägare istället för att kastad bort?
Om det är så viktigt så bemöter jag ditt PM i PM. Vill inte kladda ner tråden eftersom det är off topic.Jag har lite svårt att släppa det efter ha blivit uthängd här som ”Girighet och nasar-beteende” av dig, därav mitt PM till dig personligen. Att du inte ens bemödar dig att läsa eller svara på det tycker jag är extremt dålig stil och hör inte hemma i ett seriöst forum.
Kan gantrantetat säga att en bild när du sitter på toaletten med klockan inte hjälper vid försäljning av en redan svårsåld klocka.Haha tack för omtanken! Men tappar du intresse för de så vill du ju inte ha klockan
Har fixat de nuKan gantrantetat säga att en bild när du sitter på toaletten med klockan inte hjälper vid försäljning av en redan svårsåld klocka.
Har fixat de nu
Haha, priceless!@Sibbethered
Jag var lite sugen på din DJ tills jag såg bilden när du sitter på muggen...
Så ett tips i all välmening är att ta bort alla fekalierelatetade bilder...
Så! Tack!Räcker inte med att sudda ut den från annonstexten, du måste även ta bort den från bifogade filer.
Vad är man ens för människa om man överhuvudtaget köper begagnade natoband?När den här tråden spårat ur till att avhandla priset på begagnade NATO-band...
Med tanke på att det finns en trettio sidor lång tråd om att nöta nato så tänker jag mig att det också finns en marknad för färdignötta.Vad är man ens för människa om man överhuvudtaget köper begagnade natoband?
Mm. Men herregud vad pinsam man är när man prutar 100kr på ett gummiband som ligger ute för 350kr, vilket är typ 50% av nypriset.Med tanke på att det finns en trettio sidor lång tråd om att nöta nato så tänker jag mig att det också finns en marknad för färdignötta.
Tror iofs att prutningen var på ett gummi?
Dumt att torska pengarhttps://klocksnack.se/threads/rolex-ym-116622.95013/
Varför kostar denna 10-20k mer än de andra ym.s?
@dajen
Dumt att torska pengar
Jo inprincipDu har en poäng.. men får man inte en sprillans för 95k???
Jo inprincip
@FilPro - Ska inte annonsen vara orörd för framtida referenser? Jag kan ha fel.
https://klocksnack.se/threads/seiko.94824/
Ja, jag undrar över det. Avslutade annonser ska/bör inte raderas för framtida referenser. Så undrar hur det är med tillbakadragna.Hej, förstår inte riktigt vad du menar? Fick man inte ta bort innehållet på en tillbakadragen annons? I så fall har jag missat det helt. Men hag har sett andra som gjort det.
Där står det: 9) Lämna kvar priset på objektet, bilderna och annonstext i annonsen även efter att objektet blivit sålt eller tillbakadraget. Det är en viktig framtida referens.Ja, jag undrar över det. Avslutade annonser ska/bör inte raderas för framtida referenser. Så undrar hur det är med tillbakadragna.
Vad säger mods? @yonsson
@JLC https://klocksnack.se/threads/rolex-datejust-16014-1981-på-länk-med-box-och-cert.95074/
"Certifikatet misstämmer med klockans serial på de sista 2 sifforna."
Kan du förklara detta lite närmare? Jag tolkar det som om att det är fel cert till klockan då?