• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Frågor och funderingar på annonser utlagda på Köp & Sälj 2.1 - Uppdaterad!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Vad menar du med knivskarp?

”Boetten är knivskarp och länken är bra.” - @MKRGG

https://klocksnack.se/threads/explorer-ii-pts.97104/


89F47F3F-0BA6-481A-B15D-39C7678635FC.png
 
Senast ändrad:

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
@Omega87 @yonsson Gummit är inget som tillhör utgåvan från början utan bara ren bonus i köpet. Och NEJ ! Helt korrekt det är inget original spänne. Det är från Strapcode.
@maximuspro klockan i länken du skickat är inte samma klocka. Min har nr 198/2000
Har ni fler funderingar så fråga på !!!!!

Fast det står ju uppenbarligen 375/2000 på boetten på den som är i annonsen?!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
@Omega87 @yonsson Gummit är inget som tillhör utgåvan från början utan bara ren bonus i köpet. Och NEJ ! Helt korrekt det är inget original spänne. Det är från Strapcode.
@maximuspro klockan i länken du skickat är inte samma klocka. Min har nr 198/2000
Har ni fler funderingar så fråga på !!!!!
”Klockan är i absolut nyskick med fin tidshållning
Levereras med original Breitling gummi.
Länken följer naturligtvis med, den undrar jag om den ens är använd.”
AA779E46-D841-4014-BA7E-A5C6E5379D27.jpeg
93D53D57-788B-47FA-B993-B8C82296A6B8.jpeg
6904D8B5-811F-4FF9-879B-6CA22CF379DF.jpeg

Du tycker inte att du skarvar lite i din beskrivning? Den ser ju inte ut att vara i ”absolut nyskick”. Länken har ju repor så vore ju konstigt om den inte var använd.
 

Belic

Cartier
You tell me! :greedy: Har inte varit aktiv här på något år och gick in o slog en snabb sökning på tidigare annonser och drog till med något :)

Ja det är lite skillnad från när jag sålde min GMT som var ett halvår gammal för typ 45 000. Prutmån finns om du är sugen! :)

EDIT: Jämfört lite mer nu och korrigerat priset något :)
 

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
You tell me! :greedy: Har inte varit aktiv här på något år och gick in o slog en snabb sökning på tidigare annonser och drog till med något :)

Ja det är lite skillnad från när jag sålde min GMT som var ett halvår gammal för typ 45 000. Prutmån finns om du är sugen! :)


Sålde min 114060 för 57000 som var 2016 för 4månader sen. Så nej tack :p hittade nyare och billigare och betydligt bättre skick vid en snabb sökning :D .

Lycka till oavsett :) fri prissättning.
 

JB_XII

Rolex
You tell me! :greedy: Har inte varit aktiv här på något år och gick in o slog en snabb sökning på tidigare annonser och drog till med något :)

Ja det är lite skillnad från när jag sålde min GMT som var ett halvår gammal för typ 45 000. Prutmån finns om du är sugen! :)

EDIT: Jämfört lite mer nu och korrigerat priset något :)

Haha, än mer avseväckande är ju din 116520 som gick för 83 500:- för drygt 3 år sen bara...
En 1 år gammal 116520 får man väl betala 140k för idag?
Tycker det är ett bra kvitto på att något är fel här i världen :D Samtidigt som man själv bidrar till att karusellen fortsätter :D
 

Belic

Cartier
Haha, än mer avseväckande är ju din 116520 som gick för 83 500:- för drygt 3 år sen bara...
En 1 år gammal 116520 får man väl betala 140k för idag?
Tycker det är ett bra kvitto på att något är fel här i världen :D Samtidigt som man själv bidrar till att karusellen fortsätter :D

Oj det hade jag till och med glömt :D Men har för mig att det var ett jävligt bra pris redan då.

Hoppas på en Day-date i framtiden!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp