• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Frågor och funderingar på annonser utlagda på Köp & Sälj 2.1

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ärlig fråga: spelar det någon roll att det medföljer ett stämplat cert när klockan är moddad? I min värld vill väl inte en tillverkare ha in en moddad klocka? Ping @Breitlingfan

https://klocksnack.se/threads/seiko-snkm41-mod-helgbump.106458/
Ärligt svarat så har jag inte ens tänkt på det där med stämplat cert när klockan är moddad. Har med tillåtelse från den som har moddat lånat annonstexten.
Men det har du kanske rätt i så det kan jag väl plocka bort i annonstexten isf.
Köpte den i all hast men tyvärr kändes den aningen liten för mig.

Tjena @HaNi

Vad får dig att tro att det är en tidig Chronolink från 2000? Serienumret tyder på att den är betydligt senare än då. Min är från 2013 och har nummer 3583 och den Chronolink som @Mr Chance recenserar på forumet är enligt Sjöö från 1997-99 och har nummer 234.

Tavlan och visarna på ditt ex är gamla, så mycket kan jag hålla med om. Det skulle vara intressant att veta var infon kommer från.

https://klocksnack.se/threads/tidig-sjöö-sandström-chronolink-i-mycket-fint-skick.108664/

fullsizeoutput_a6b.jpg

Hej igen, @Clark Kent
För god ordnings skull - har varit i kontakt med Sjöö Sandström som menade att den var tillverkad 2003, så helt out of bounce var informationen inte.
Men åter, tack för påpekandet.

Hej,

Hur ses det på att sälja en Gant klocka här på forumet, fick en av min fru innan mitt klockintresse tog mig mer mot "kvalitetsur",
nu ligger den bara därhemma, då andra modeller får all handledstids. Ville stämma av lite här innan, känns det ok eller är sådana märken förpassade till Blocket, Tradera m.m.?
IMG_4302.jpeg

Hej,

Hur ses det på att sälja en Gant klocka här på forumet, fick en av min fru innan mitt klockintresse tog mig mer mot "kvalitetsur",
nu ligger den bara därhemma, då andra modeller får all handledstids. Ville stämma av lite här innan, känns det ok eller är sådana märken förpassade till Blocket, Tradera m.m.?
IMG_4302.jpeg
Kör säger jag, det är ju en klocka :) Sålde själv en Gant klocka här för 5 år sedan utan problem. Sen kanske du får mer pröjs på blocket men det är ju en annan femma

Hej,

IMG_4302.jpeg

Du får självklart sätta ut annons. Däremot kanske det går snabbare att få den sålde på Blocket. Men lika bra att helgardera sig :)

Hej,

IMG_4302.jpeg
Det är en klocka lika mycket som allt annat. :)

Hej,

IMG_4302.jpeg
Ser inte varför det skulle vara något konstigt med det?

Hej,

IMG_4302.jpeg
Ska du verkligen sälja den? Det står ju att det är en limited edition.

Hej,

IMG_4302.jpeg
Lär nog bli svårsåld tror jag, men varför sälja? Inte jättemycket stålars och du har ju fått den av frugan.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp