Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för en jättekul och helt galen tråd!
Själv funderar jag på om jag skall våga låta en nyservad JLC bada.....och då menar jag en som är märkt 5ATM och ni både badar och fryser in klockorna.....helt galet kul!
Ska väl inte vara några problem så länge du inte utsätter den för en "diving board"-manöver?
Skruvad krona har inget med täthet att göra utan är till för att man inte ska kunna råka dra ut kronan.TAck! Det är bara det att JLC har ingen krona som skruvas in, likt Rolex så det känns läskigt ändå....fast det står som sagt att det skall gå bra. Jag är dålig på just "Diving board"-manöver utan tänker mer att jag inte vill lägga ifrån mig den när man är på semester. Det bör gå bra enligt texten, så jag chansar väl.....
Jag har nog sett en annan tråd om armbanden mm, då jag har skinnarmband och de gillar väl inte heller att bli blöta.....och att frysa ner, är inte aktuellt....
Skruvad krona har inget med täthet att göra utan är till för att man inte ska kunna råka dra ut kronan.
Min JLC har två pushers+krona. Ingen av dessa är skruvade med den är ändå ISO-certifierad för dykning (100m).
Gammal tråd inser jag men hysterisk roligt tråd!Nääää, först vill jag se testresulten från Sinn. Sen kanske!
Nej, inte fått något resultat än. Mailade om det, men inte fått något svar än. Har låtit det ligga på is över sommaren. Påmindes om det igår när jag läste igenom den här tråden igen. Ska maila till dem i eftermiddag.Gammal tråd inser jag men hysterisk roligt tråd!
Har du hunnit få resultaten? Har den fått testa frysen igen ?=)
Mest nyfiken! Men tack för svar !Nej, inte fått något resultat än. Mailade om det, men inte fått något svar än. Har låtit det ligga på is över sommaren. Påmindes om det igår när jag läste igenom den här tråden igen. Ska maila till dem i eftermiddag.
Kanske hon ska bjudas in till nästa GTG?Min begäran om utförligare testrapport verkar inte ha kommit till rätt ställe. Det är helt klart ett jobb för Awesome Sinn Girl! Ska maila henne istället.
Så kan vi frysa in hela portföljen!Kanske hon ska bjudas in till nästa GTG?
OM hon tar med sig stora visningsportföljen med hela Sinn sortimentet vill säga......
Åh! Jag vill ha massa bilder!Hmm, firmabil. Börjar ju bli rejäla minusgrader här i skogarna.. Håller det i sig till härnäst jag jobbar ska nog UX'en få åka extraljusbåge en dag, om den passar runt rören. 40-60 mil i fronten på en ekorrgrå Scania R730 måste ju vara ett test värdigt en Sinn. Hoppas på under -15, fartvind och snörök kommer på köpet.
Hmm, firmabil. Börjar ju bli rejäla minusgrader här i skogarna.. Håller det i sig till härnäst jag jobbar ska nog UX'en få åka extraljusbåge en dag, om den passar runt rören. 40-60 mil i fronten på en ekorrgrå Scania R730 måste ju vara ett test värdigt en Sinn. Hoppas på under -15, fartvind och snörök kommer på köpet.
Åh! Jag vill ha massa bilder!
This....sounds....AWESOME!!!
Ska vara ledig några dagar, med min vanliga tur är det mildväder efter helgen. Om det inte blir något extralass som ska klämmas in på onsdag #helgtaxa
Har den i bakhuvudet iaf. Blir det svinkallt eller massa snö ska den få smaka!
Se till att filma...Man kanske skulle testa micron....
Låter skitbra Lite OT men är du ensam åkare eller kör du för nått åkeri?
Tre bilar vid det här laget, driver tillsammans med brorsan, tre anställda. Delägare och kör genom en lastbilscentral. Gammalt koncept, men en central som hängt med i utvecklingen.
Hur kan det vara off-t om det resulterar i Sinn-uthållighetstester av det knasigare slaget?
Coolt. Funderar att frysa ner min Helson Sharkmaster 1000. Vet inte om jag vågar riktigt. Hehe.