StrawberryFields
Sir Notalot
Absolut. Men i slutändan är det ju ändå -30.-30 i luften känns bättre än att bada i vatten som skulle vara -30. Eller att frysa in kroppen i en isbit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Absolut. Men i slutändan är det ju ändå -30.-30 i luften känns bättre än att bada i vatten som skulle vara -30. Eller att frysa in kroppen i en isbit.
Visade du den för dem?
Bästa tråden på länge
Visade du den för dem?
Det har varit lite hektiskt här och jag bor inte direkt i närheten av en av UPS inlämnimgscemtraler. Skickadet av klockan kommer dröja lite.Ok uppdatering, vad händer ?
Har de hört av sig ?
Spännande är det.
Och när träffar du awesome sinngirl ?
Aha,då väntar vi.Det har varit lite hektiskt här och jag bor inte direkt i närheten av en av UPS inlämnimgscemtraler. Skickadet av klockan kommer dröja lite.
lite OT, men ville inte starta en ny tråd.
I page and cooper's recension av U1an så sa han att lädret man kan välja att få klockan på är vattentåligt. Någon som vet något om det?
tack så mycket för den infon. har tyvärr inte klockan än. Håller på och bestämma om jag ska offra min SMP för en U1 eller EZM3Det stämmer, den ska vara vattentät. Det står wasserfest, och det har stämt bra.
Har en svart sådan i nästa oanvänt skick (svart), skicka PM om du är intresserad (Har själv inte kvar U1:an)
FörlåtAha,då väntar vi.
Varsågod.tack så mycket för den infon. har tyvärr inte klockan än. Håller på och bestämma om jag ska offra min SMP för en U1 eller EZM3
Förlåt
Funderar på att flyga ner klockan själv till de och förhoppningsvis få träffa awesome Sinn girl påvägen
Det är jag fullkomligt övertygad omVi måste ju få se henne !
Hon är nog grym
De skriver ju att de ska skicka ett estimate, alltså ett kostnadsförslag. Tolkar det inte som att de nödvändigtvis kommer serva den gratis. De kanske bara testar den i sin frys och skickar tillbaka den igen alternativt rekommenderar en service som du får betala pga vårdslöshet. Bara för att den är under garanti innebär det inte att detta är ett garantiärende.
Eller tolkar jag mailet fel?
Blir kul att följa hur som helst. Har vara hört gott om deras service.
Edit:
RMA
A return merchandise authorization (RMA), return authorization (RA) or return goods authorization (RGA) is a part of the process of returning a product in order to receive a refund, replacement, or repair during the product's warranty period.
Lite tid? Vafan? Lycka till iaf. Är du i gbg?Uppdatering. Nu är i alla fall klockan på väg till Sinn för undersökning. Ledsen att det har tagit lite tid.
Du vet vad jag jobbar med ibland tar det lite tid att komma loss. Är i Stockholm i helgenLite tid? Vafan? Lycka till iaf. Är du i gbg?
Uret som fick en dejt med General VinterHmm hmm ist das Uhr von der Erdbeeremann aus Schweden...
Berätta mer!Själv så ska jag plocka ut min U1, efter nästan en månads garantiservice
Berätta mer!
Berätta mer senEndast 3 månader gammal, men med en krånglande power reserve. Ska svänga förbi AD efter jobbet. Får se vad som har åtgärdats.
Gött att den är klar! Får man fråga hur lång tid det tog?Endast 3 månader gammal, men med en krånglande power reserve. Ska svänga förbi AD efter jobbet. Får se vad som har åtgärdats.
Gött att den är klar! Får man fråga hur lång tid det tog?