• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Frös ned min Sinn

Klart den kommer göra det. Det är ju en Sinn.
Du hade bara otur tror jag. Testa igen, jag tror det var kallare än väntat i frysen för att var högspänning i vägguttaget. :banghead:
 
SVAR FRÅN SINN!!!!

Idag skickade jag ett mail till Sinn och frågade lite försynt om det mailet jag hade skickat i måndags hade kommit fram. Jag bifogade också det första mailet. Svar kom mindre än 30 minuter senare.

SINN Kundtjänst skrev:
Dear Mr. Awesome Swedish dude

Thank you for your email.

From this point we can tell you that we are testing every watch with a special coldness test. Normally your watch shouldn't stand still during your small ice test.

Therefore I would like to start an RMA process to get the watch back.
If you send us your fully address, we will send you a shipment label. It will arrive in the next few days by email.
Your watch is insured through our house and we carry in case of warranty costs.
Furthermore please add a small description of the malfunction to the watch.
As soon as we receive the watch, you will get a confirmation of receipt.
Afterward we will estimate the watch.

With kind regards and have a nice weekend

Sinn Customer service
Awesome Sinn girl
 
Tillbaka
Topp