Nä va fn , den är ju riktigt snyggMåste vara Day-Date med grön tavla !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nä va fn , den är ju riktigt snyggMåste vara Day-Date med grön tavla !
Stenhård ju! Nästan så jag borde anmäla ditt inlägg
För att bidra till tråden så tycker jag att alla dessa förbannade kickstarter/micro-brand klockorna med generiska kina-delar är ruggigt fula. Inte rent estetiskt i alla fallen, men det känns så himla själslöst när klockan är ihopsatt från delar att välja ur en katalog
Den här monstrositeten såldes nyligen av Kronofogden...
Tror ändå att man kan rocka den om man har personligheten! Det gäller ju trots allt att sticka ut, om inte allt för mycket..
Hahaha.... NooootMåste vara Day-Date med grön tavla !
Var det inte den som visade sig vara en kopia och fogden vägrade häva köpet?!!
Rena James Bond-klockan ju!Såg denna på Instagram, fräscht med ficklampa och laserpekare som tillbehör.
Såg denna på Instagram, fräscht med ficklampa och laserpekare som tillbehör.
Måste vara Day-Date med grön tavla !
Ja den där är ju aftermarket. Inte alls lika nice som originalet.
Men lägg ner.Alla Richard Mille dinkor ? Ser ut som sci fi klockor för 11 åringar som fått ut dessa från en godisautomat på Disney ?
Är det nu man använder anmäl knappen? Finns väl inget bättre än en gulguld day-date med grön urtavla och daghjul på svenska?
Sorry not my cup of tea , men visst är de grymma, men för futuristic for me...Men lägg ner.
Men lägg ner.
+1Sorry not my cup of tea , men visst är de grymma, men för futuristic for me...
Det handlar nog mest om att alla som serverar i krogbranschen har en då den kan dubblera som bricka.Diesel har många gräsliga klockor men det här var riktigt illa. Blir ännu värre att tänka att det är den populäraste Diesel på Uret och finns i lager, så uppenbarligen säljer den.
Det handlar nog mest om att alla som serverar i krogbranschen har en då den kan dubblera som bricka.
skojar du? min fru tycker om den =)
skojar du? min fru tycker om den =)
Take a pick
Vem är kobra Kai?Nu går Kobra Kai i taket..
Min gamla träslöjdslärareVem är kobra Kai?
Hade en träslöjdslärare som kallades Kobra Kaj. Förstod aldrig det där, han hette Kenneth och kändes mer pårökt än snabb. Gick rykten om att han brukade klippa en hövding bakom gympahallen. Ibland fick han spel och hotade folk med en rubank.
66mm ?!Diesel har många gräsliga klockor men det här var riktigt illa. Blir ännu värre att tänka att det är den populäraste Diesel på Uret och finns i lager, så uppenbarligen säljer den.