Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jodå visst finns den på länk. Och enligt vad man kan läsa sig till en helt fantastisk länk rent kvalitetsmässigt!Japp! Den finns inte på länk än vad jag vet
Ah, toppen! Kollade på en review på tuben och då fanns det ingen länk än sa han, tack för korrigeringJodå visst finns den på länk. Och enligt vad man kan läsa sig till en helt fantastisk länk rent kvalitetsmässigt!
Hur hög är boetten + glas på CWC-dykaren?Nån av dessa skulle få den rollen i min bok. Förmodligen Sinnen eftersom den funkar på länk och alla läder och kan bli lite dressigare på så vis.
Ca 11-12 mm beroende på om man väljer quartz eller auto.Hur hög är boetten + glas på CWC-dykaren?
Håller nästan helt med dig. Dock skulle jag aldrig vilja slita någon av ds skönheterna som gada, skulle nog behöva ta av mig dom för oftaFör mig är nog vintage DS optimala GADA.
Kraftig och välbalanserade stålboetter om 36mm ex krona. Ursprungligen vattentät till 200m samt stötsäktad. Funkar sweet på originallänkar, gummi typ Tropic Sport eller läderband, original DS eller ngt som passar tavlan...
Stort prisspann från någon tusing till över 50k beroende på referens, tavla och skick...
går väl att återfå WR antar jag med nya packningar etc
Mmmm jo lite så är det ju. Funderar på en BB36 som beaterHåller nästan helt med dig. Dock skulle jag aldrig vilja slita någon av ds skönheterna som gada, skulle nog behöva ta av mig dom för ofta
Låter som en bra plan. Allt som är nytillverkat fungerar bra som beatersMmmm jo lite så är det ju. Funderar på en BB36 som beater
Du är en flipper. Det är drf.
Trots det är det den klocka jag använder minst så det där tänket funkar liksom inte rent praktiskt.
Bra design!Inväntar leverans av denna till sommaren. Känns för mig som en bra GADA-klocka.
Oak&Oscar - The Humboldt
Riktigt bra klocka! Den skulle jag vilja haft med ett riktigt bra Quartz verk i. Hade blivit ev super beater... Snygg som sjutton o bra storlek.Inväntar leverans av denna till sommaren. Känns för mig som en bra GADA-klocka.
Oak&Oscar - The Humboldt
Hmm du menar som inte blandar siffror o stavindex typ?Oris, Monta, IWC och några till har siffror hela vägen runt. Vilka fler finns det? Gärna närmre 36 än 40 mm.
Hmm du menar som inte blandar siffror o stavindex typ?
Min är fortfarande på service, men här har man det mesta. Design som sticker ut, orange, datum och GMT.
Lite synd kanske, men för mig funkar det bra.Riktigt snajsig synd att de nya är 42mm!