Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Utvärdering.Då testar vi en Fenix 7s Sapphire solar dark bronze.
Bytte dock till ett band i mocka som Jah hade liggandes.
Utvärdering.
Tyvärr så funkade inte detta
Jag måste ha mellanstorlelen 47mm.
Någon som är sugen på ett byte?
Jag tycker S är i perfekt storlek. Hade 47mm förut. Blev för stort på mina 16.5ish handleder.Vad är det som inte funkar?
Själv är jag sugen på en 'S'. Går från en 3 och vill ha 'S' just pga. storleken.
Storleken är grym på den, men jag har normalt glasögon, vilket jag inte använder när jag springer.Vad är det som inte funkar?
Själv är jag sugen på en 'S'. Går från en 3 och vill ha 'S' just pga. storleken.
Storleken är grym på den, men jag har normalt glasögon, vilket jag inte använder när jag springer.
Detta resulterar i att jag inte ser något
Men storleken i sig är grym
Najs, känns kanske lite onödigt att man också kan använda den som en talrikVad tycker ni om nya Tactix?
Taktisk GPS klocka | Garmin tactix® 7 - Standard Edition
tactix® 7 – Standard Edition är en premium taktisk klocka med safirglas, pekskärm och traditionella knappar, inbyggd LED-ficklampa och särskilda taktiska funktioner.www.garmin.com
Kollade på den dyraste varianten, jäklar vad dom dragit iväg..Vad tycker ni om nya Tactix?
tactix® 7 – Standard Edition är en premium taktisk klocka med safirglas, pekskärm och traditionella knappar, inbyggd LED-ficklampa och särskilda taktiska funktioner.www.garmin.com
Gillar den, inte så mycket skillnad mot en 7x.Vad tycker ni om nya Tactix?
Ja precis känns mest som det är utseende som skiljer nu..Gillar den, inte så mycket skillnad mot en 7x.
hellre 7x och spara några tusen.
tactix delta var enda med solar och safir förrut. Nu har 7x det oxå
Japp, de har dragit iväg helt klartKollade på den dyraste varianten, jäklar vad dom dragit iväg..
Synd att den bara finns i den stora modellen..
Kollade på den dyraste varianten, jäklar vad dom dragit iväg..
Synd att den bara finns i den stora modellen..
Är nog bara ballistik som skiljer tror jag. Smalt som sagt men jobbar man som sniper kan det säket vara smidigtÄr det någon skillnad på PRO och PRO Ballistics förutom att du får Ballistik-program i den dyraste? Rätt smalt användningsområde - om du nye sysslar med just långdistansskytte så klart.
Intresset för mitt inlägg var inte överdrivet stort () så jag får svara mig själv istället
Snyggt! och priset verkar ju helt rätt sattIntresset för mitt inlägg var inte överdrivet stort () så jag får svara mig själv istället
När jag väl hade fått dessa armband på hjärnan var det kört. Till slut landade det i det ventilerande armbandet. Tycker det fortfarande är långt över gränsen vad som är ett rimligt pris för ett armband från Garmin. Men dom verkar kunna sälja dessa ändå...
2700kr från Klockmagasinet.se och 3219kr från Garmins shop. 1000kr hade egentligen varit rimligt för folk i allmänhet. Vi tokiga klockgalningar utgör nog inte så stor del av kundgruppenSnyggt! och priset verkar ju helt rätt satt
Ja jävlar, det var saftigt. Men det ser bra ut. Får hoppas att det känns som en smekning.2700kr från Klockmagasinet.se och 3219kr från Garmins shop. 1000kr hade egentligen varit rimligt för folk i allmänhet. Vi tokiga klockgalningar utgör nog inte så stor del av kundgruppen