Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur går tankarna?Här sitter jag med min endaste Garmin och funderar på Garmin-framtiden
![]()
1. Jag duger som jag är (i2X)Hur går tankarna?
Du behöver en Marq för att matcha kläderna.Obalanserad
![]()
Tänk om nya Instinct 3 har senaste sensor och kartor. Jag hade ersatt min F8 med den.1. Jag duger som jag är (i2X)
2. Man behöver inte ha det bästa (i3 Amoled)
3. Jag behöver alla nya funktioner (F8 Amoled)
Kommer det en ny?Tänk om nya Instinct 3 har senaste sensor och kartor. Jag hade ersatt min F8 med den.
De är därför enduro 3 lockar
Mäh, ska den här också upp på min lista då?
Nä, det kommer en tactical variant senare men det är samma hårdvaran som vanliga I3.Kommer det en ny?
Kom på att jag kör 2X på gymmet, så egentligen räcker i3 till för migTänk om nya Instinct 3 har senaste sensor och kartor. Jag hade ersatt min F8 med den.
Du vet svaret själv1. Jag duger som jag är (i2X)
2. Man behöver inte ha det bästa (i3 Amoled)
3. Jag behöver alla nya funktioner (F8 Amoled)
Ja jo men dom e ju så dyyyra. Min Epix kostade iofs sammaDu vet svaret själv
Eller behöver du en knuff i rätt riktning?
Ja jo men dom e ju så dyyyra. Min Epix kostade iofs samma![]()
Beror nog på den gamla sensorn. Uppgradering nödvändigObalanserad my ass, slog personbästa i press
![]()
Gamle Yngve! Inga smartklockor där inte!
"jag köper inte klockorna för o showa off" som han sa i intervjunGamle Yngve! Inga smartklockor där inte!
Eller hur!"jag köper inte klockorna för o showa off" som han sa i intervjun![]()
Kanske en för varje tidszon"jag köper inte klockorna för o showa off" som han sa i intervjun![]()
Grattis!Då var det bara väntan kvar då.
Men man kan glädjas åt att ha en F8:a amoled i stallet nu.
![]()
Innan Garmin dök upp bland vardagsklocka-alternativen kände jag att svart klocka inte var nåt för mig, G-shock undantagna, men eftersom DLC är bra avseende slitage fick det ändå bli så. Och på den vägen har det varit. Fast jag har varit sugen på en mera standardbetonad variant ändå, så när denna mer civiliserade modell helt plötsligt dök upp på radarn blev det efter moget övervägande omöjligt att inte slå till
Läderband på en sportklocka passar väl egentligen lika bra som lågprofildäck på en SUV.
Men för er som inte provat så är bandet väldigt mycket mjukare än vad läderband kan vara. Sen vet vi alla att titan är mjukt och repkänsligt, så det får man vara beredd att leva med. Men jag är glad åt att ha nåt som ser ut mer som en civil klocka snarare än en sportaccessoar.
@ironcastle har turbo/intercooler i köpmotornGrattis!
Eventuellt var jag intresserad av samma klocka några timmar för sent![]()
Hur repkänslig är bezeln utan DLC?Då var det bara väntan kvar då.
Men man kan glädjas åt att ha en F8:a amoled i stallet nu.
![]()
Innan Garmin dök upp bland vardagsklocka-alternativen kände jag att svart klocka inte var nåt för mig, G-shock undantagna, men eftersom DLC är bra avseende slitage fick det ändå bli så. Och på den vägen har det varit. Fast jag har varit sugen på en mera standardbetonad variant ändå, så när denna mer civiliserade modell helt plötsligt dök upp på radarn blev det efter moget övervägande omöjligt att inte slå till
Läderband på en sportklocka passar väl egentligen lika bra som lågprofildäck på en SUV.
Men för er som inte provat så är bandet väldigt mycket mjukare än vad läderband kan vara. Sen vet vi alla att titan är mjukt och repkänsligt, så det får man vara beredd att leva med. Men jag är glad åt att ha nåt som ser ut mer som en civil klocka snarare än en sportaccessoar.