• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Garmintråden ∆

Här sitter jag med min endaste Garmin och funderar på Garmin-framtiden 😀
1000005767.jpg

Då var det bara väntan kvar då. 😂
Men man kan glädjas åt att ha en F8:a amoled i stallet nu. 😃
20250403_043542.jpg

Innan Garmin dök upp bland vardagsklocka-alternativen kände jag att svart klocka inte var nåt för mig, G-shock undantagna, men eftersom DLC är bra avseende slitage fick det ändå bli så. Och på den vägen har det varit. Fast jag har varit sugen på en mera standardbetonad variant ändå, så när denna mer civiliserade modell helt plötsligt dök upp på radarn blev det efter moget övervägande omöjligt att inte slå till 😂
Läderband på en sportklocka passar väl egentligen lika bra som lågprofildäck på en SUV 😵‍💫.
Men för er som inte provat så är bandet väldigt mycket mjukare än vad läderband kan vara. Sen vet vi alla att titan är mjukt och repkänsligt, så det får man vara beredd att leva med. Men jag är glad åt att ha nåt som ser ut mer som en civil klocka snarare än en sportaccessoar.

20250403_043542.jpg

Innan Garmin dök upp bland vardagsklocka-alternativen kände jag att svart klocka inte var nåt för mig, G-shock undantagna, men eftersom DLC är bra avseende slitage fick det ändå bli så. Och på den vägen har det varit. Fast jag har varit sugen på en mera standardbetonad variant ändå, så när denna mer civiliserade modell helt plötsligt dök upp på radarn blev det efter moget övervägande omöjligt att inte slå till 😂
Läderband på en sportklocka passar väl egentligen lika bra som lågprofildäck på en SUV 😵‍💫.
Men för er som inte provat så är bandet väldigt mycket mjukare än vad läderband kan vara. Sen vet vi alla att titan är mjukt och repkänsligt, så det får man vara beredd att leva med. Men jag är glad åt att ha nåt som ser ut mer som en civil klocka snarare än en sportaccessoar.
Grattis!
Eventuellt var jag intresserad av samma klocka några timmar för sent 😉

20250403_043542.jpg

Hur repkänslig är bezeln utan DLC?
Snyggt utan är det ju.

Tillbaka
Topp