Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!
Är det inte beta på den ? Senaste non beta var för 1-2 månader senÄr det någon som fått nya uppdateringen till Fenix eller Epix?
Snyggt tack självNytt band från Hemsut, känns riktigt robust och förvånande bekvämt. Sedan ser de ju coolt ut också
Tack till @Kenneth Åstrand för en smidig affär
Någon som har Fenix/epix 47mm och har handleder runt 16-16,5cm? Använder ni den 24/7? Känner ni att den är i vägen ofta o önska att ni köpte storleken mindre?
Jag har en marq 2 Adventurer som är 46mm och din storlek på handled. Periodvis bär jag den dygnet runt och den bärs inte större än någon av mina 42mm ap offshores.Någon som har Fenix/epix 47mm och har handleder runt 16-16,5cm? Använder ni den 24/7? Känner ni att den är i vägen ofta o önska att ni köpte storleken mindre?
Jag har en Epix 2 och mäter knappt 17cm.Någon som har Fenix/epix 47mm och har handleder runt 16-16,5cm? Använder ni den 24/7? Känner ni att den är i vägen ofta o önska att ni köpte storleken mindre?
Ja att den kommer bäras stort är jag medveten om, kunde jag bära en g-shock rangeman kan jag säkert bära en 47mm Garmin oxåJag har en marq 2 Adventurer som är 46mm och din storlek på handled. Periodvis bär jag den dygnet runt och den bärs inte större än någon av mina 42mm ap offshores.
Med det sagt, denna vecka under o-ringen hade jag inte tackat nej till en något mindre modell.
47mm kommer fungera bra på dig men den kommer bäras åt det större hållet.
Du har gigantiska handleder jämfört med mina så tjejleder hahaBlev nyfiken nu och mätte min handled jag med!
18,5cm handled som burit 51mm 24/7 i över 2 år
Du har gigantiska handleder jämfört med mina så tjejlederBlev nyfiken nu och mätte min handled jag med!
18,5cm handled som burit 51mm 24/7 i över 2 år
Dom är väldigt smala jämfört med övriga kroppenDu har gigantiska handleder jämfört med mina så tjejleder haha
Du är för biffig helt enkeltDom är väldigt smala jämfört med övriga kroppen
Hahaha ja det är ju vad man är van vid. Just nu har jag apple som är 45 (på höjden iof) och den känns liten. vanliga klockor kör jag mellan 40 och 42 (iof bara min ska som är 42 tror jag) sen har jag två G-shock var av en är 47 bredJag har också taniga handleder men kör 7a utan problem. Är så van att en mindre känns märkligt. Hade en Orient Kamasu 42mm samtidigt och den kändes och såg ut som en barnklocka i jämförelse
Ser bra ut på din handled. Ska försöka komma iväg och testa enJag har nog en handled på mellan 17-18cm, kör en 47mm Epix sedan några veckor tillbaka. Tycker att storleken fungerar, visst, ibland vill man ju att den ska vara lite mindre, men gillar att ha den stora skärmen när jag tränar och upplever inte att den är i vägen på något sätt
Den tavlan är jättejobbig om man behöver exakt tid kom jag på för något år sedan
Man får inte vara så nogaDen tavlan är jättejobbig om man behöver exakt tid kom jag på för något år sedan