Agnby⌚
Silver
Du har hela helgen på dig att titta igenom alla YouTube-filmer där man förklarar alla funktioner på klockanTänk att det var så enkelt. Skulle ha läst instruktionsboken..
Det är ju halva nöjet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du har hela helgen på dig att titta igenom alla YouTube-filmer där man förklarar alla funktioner på klockanTänk att det var så enkelt. Skulle ha läst instruktionsboken..
Det vore nåt. Lägg ut frågan där och hör med domGarmins gymdebut idag. Men känns lite trist att inte skriva i G-shocktråden vilken för mig brukar vara förknippad med fysisk aktivitet.
Kanske Garmin borde bli inympad där?
Vad sägs om "Officiella G-shock och G-armin tråden"?
Instämmer till 100%!Garmins gymdebut idag. Men känns lite trist att inte skriva i G-shocktråden vilken för mig brukar vara förknippad med fysisk aktivitet.
Tyvärr inte.
Ja, 68 i puls efter att ha cyklat ganska intensivt i 7 minuter. Kan väl inte stämma?
Den uppdateras inte realtid så det upplevs som att den fastnar.Även min stegräknare fastnar ibland på Garmin. Om jag bläddrar i menyn lossnar det.
Garmin förtjänar en egen tråd tycker jag. Den har inget gemensamt med mina G-Shocks.Garmins gymdebut idag. Men känns lite trist att inte skriva i G-shocktråden vilken för mig brukar vara förknippad med fysisk aktivitet.
Dessutom tror jag det kan vara svårt om du går upp i puls väldigt snabbt, då tar den någon halv minut för att hinna ikapp. Kan även säkert mäta fel vid ev. extraslag eller om den hoppar ett slag. Kan ju hända relativt ofta om man går i pulls snabbt.Tänk att det var så enkelt. Skulle ha läst instruktionsboken..
Håller med men jag saknar aktiviteten som är i G-Shocktråden. Vi får se till att posta lite mer härGarmin förtjänar en egen tråd tycker jag. Den har inget gemensamt med mina G-Shocks.
Instämmer!Håller med men jag saknar aktiviteten som är i G-Shocktråden. Vi får se till att posta lite mer här
Jag har för att alla garmin beter sig så. Annars hade de aldrig kunna ha så lång batteri i watch modeFinns funktionen bara på de nyaste Garmin?
Garmin förtjänar en egen tråd tycker jag. Den har inget gemensamt med mina G-Shocks.
Jag får bidra till tråden med Datalover.
Den har samma display och sensor som Epix 2.Den där displayen ger mig lust att gå upp nåt steg i Garminstegen. Forerunner 55 har sannerligen budgetdisplay i jämförelse!
Den har samma display och sensor som Epix 2.
Men ute i solljus kommer din att vara mycket mer läsbar. MIP är lättare att se ju mer ljus och amoled tvärtomJag syftar på skillnaden mellan dessa displayer. Forerunner 55 påminner om 80-talets TV-spel i jämförelse!
Vädret fungerar ser jagGodmorgon
Den var ju lite rolig. Va heter detta WF?Godmorgon på er
Din puls är otroligGodmorgon
Den heter Stone Stealth 2. Har en del trevliga Wf, men tror inte att man får posta här.Den var ju lite rolig. Va heter detta WF?