Det kommer, var så säker!Ser fram emot bilder, tycker det passar så bra ihop. Själv lär jag nog vänta på Tactix 8 om den kommer i 47mm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det kommer, var så säker!Ser fram emot bilder, tycker det passar så bra ihop. Själv lär jag nog vänta på Tactix 8 om den kommer i 47mm.
Vad är grejen med Tactix? Det finns såklart att läsa på många håll, men klockorna innehåller ju så enormt många features, så det är intressant att höra vad det är som drar.Ser fram emot bilder, tycker det passar så bra ihop. Själv lär jag nog vänta på Tactix 8 om den kommer i 47mm.
Jag tänkte vänta på Tactix 8 men orkade inte. Det lär inte bli mycket nytt förutom en ny storlek och nya mjukvaran som F8.Det kommer, var så säker!
Tuffare utseende och taktiska funktioner. Älskar green shift och gröna ficklampa.Vad är grejen med Tactix? Det finns såklart att läsa på många håll, men klockorna innehåller ju så enormt många features, så det är intressant att höra vad det är som drar.
Haha, så klart! Grön lampa minns man från lumpen. Men rött ljus sabbar ju inte heller mörkerseende så som vitt. Men hear, hear! Anledningar så goda som några för oss som sitter djupt fast i kvicksanden.Tuffare utseende och taktiska funktioner. Älskar green shift och gröna ficklampa.
För det priset är den prisvärd men jag hade gått på en Venu 3 som jag har den uppdaterade V5 sensorn.
Bra och basic?
Grymt pris om du inte vill ha den inbyggda ficklampan, safir glaset och den uppdaterade v5 sensorn. Då hade jag gått på denna i länken https://www.garmin.com/sv-SE/p/894067/pn/010-02803-11Den här lockar. Visst är priset oslagbart?
Jag slog till på den! Har letat ett tag och kändes som att de brukar ligga runt 4000 begagnat så då kändes 4500 nytt som ett riktigt schysst pris! Det enda jag är orolig över är om gpsen utan dual band kommer vara tillräckligt pricksäker för att tracka pace när man springer - har läst på lite olika ställen om folk som haft problem med det! Några erfarenheter i tråden?Den här lockar. Visst är priset oslagbart?
Ser mycket mer ut som en klocka vilket är bra!Packade nyss upp Epix Pron. Rejäl pjäs jämfört med AWn
![]()
Förmodligen. Sprang du kanske vilse när du inte hade din Garmin på?Sprang utan min idag - för första gången på länge. Enligt manuellt ur påstod den att milen blev ~10% längre.
Är det bara jag(?)
Jag beställde Epixen från Power i fredags och trodde också det skulle vara rejält lång leveranstid, men de skickade den just precis!Ser mycket mer ut som en klocka vilket är bra!
Varifrån beställde du din? Garmin? Under Black Friday? Vad stod det om leveranstid? Jag beställde en och såg leveranstid upp mot 2v![]()
Aha, Power är nog rätt mycket snabbare än Garmin.Jag beställde Epixen från Power i fredags och trodde också det skulle vara rejält lång leveranstid, men de skickade den just precis!
Ser mycket mer ut som en klocka vilket är bra!
Varifrån beställde du din? Garmin? Under Black Friday? Vad stod det om leveranstid? Jag beställde en och såg leveranstid upp mot 2v![]()
Det blir inbränningar förr eller senare med Amoled. Bara byta till en vit bakgrund så ser man det direkt.Jag har aldrig ägt någon AMOLED-klocka tidigare, men har nu en Epix2 på väg hit.
Men så dök detta upp i flödet, och det var ju inte så kul att ta del av.
![]()
Texten är från Garmins hemsida.
Vilka erfarenheter har vi här i tråden?
Känns som att en sovande display är enda vägen framåt. Men ska man snåla med tiden som displayen är tänd känns det rätt trist måste jag säga.
Ståndaktig!Det blev ingen Epix, jag är så nöjd med den här
![]()
Eller hur, inte alls likt migStåndaktig!![]()
Men det låter trist, du får inte göra det till nån vana!Eller hur, inte alls likt mig![]()