Nu får vi se om det var värt mödan.
Sticky chicken.
Sticky chicken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken färgglad displayNu får vi se om det var värt mödan.
Sticky chicken.
![]()
Så var det nog ja.. Så att du inte skulle försvinna helt från KS väl?
Lite komiskt att det var självaste @roosterman som tjatade om att jag skulle starta en Garmin-tråden
Undra om det skulle vara dyrt att samla ihop 100+ Garmin-klockor![]()
Dottern frågade om jag fick nån kommentar på min Sticky Chicken.Vilken färgglad display![]()
Kyckling, jag missade denDottern frågade om jag fick nån kommentar på min Sticky Chicken.
-Vet inte ska kolla. Ja, det fick jag.
-Va sa han?
-Vilken färgglad display![]()
Ledsen, men det får nån annan lösa. Ni vet i vilken tråd ni hittar migDet gäller bara att få @roosterman att nappa. Sen vet vi![]()
Det var ju hemskt tomt här väldigt länge och då smygläste jag allt i G-ShocktrådenSå var det nog ja.. Så att du inte skulle försvinna helt från KS väl?![]()
Tack för utförligt svar. Använder strengthlog appen idag till träning men att hitta ursäkter till nya prylar lockar alltid! Låter ändå lovande. Skönt att slippa ha med telefonen in i gymmet.Ja, vi är flera som gör det. Jag tycker det funkar bra, men visst fippel blir det. Den har autoräkning av antal reps, men den funkar inte alltid helt hundra, eftersom den bygger på att den känner att armen rör sig. Inte alltid den gör det.
Det är dock rätt lätt att justera efter varje set om man behöver. Men om man inte kan acceptera att behöva ha lite koll under passet så kan man nog bli lite irriterad kan jag tro. Men det är ju liksom inte AI vi snackar om. Det är en accelerometer som ska göra sitt jobb.
Jaså jag som undrade var du tog vägen nu förstår jagVilket jävla drag det blivit härinne på sistone. Sjukt kul ju! Allt som oftast F3nix 7s Solar på sedan snart tre år. Som för många andra tog det död på klockintresset, med några kortare återfall. Dock sammanföll övergången till Garmin men en mycket mer träningsfokuserad fas i livet vilket får anses positivt. Angående att gymma med Garmin som nämndes ovan tycker jag det funkar fantastiskt bra om man förprogrammerar pass i Garminappen, annars, halvbra. Att förprogrammera är jävligt trubbigt men om man är disciplinerad och nöter på med ungefär samma övningar och struktur i träningen vecka efter vecka är det grymt. För en gym-hopp-jerka är det ingen bra tracking device, och jämfört med StrengthLog inte jämförbart alls, jag loggar dubbelt.
Tack för tipset. Jag ställde in detta när jag startade upp klockan men det blev kanske något fel. Igår ställde jag in nya tider igen på klockan och inatt funkade sleep trackern utmärktDu måste ställa in sovtiderna antingen i appen eller i klockan så att den går ner i sömnläget .![]()
![]()
Välj sen schema o ställ in
Var får du tag på den urtavlan? Riktigt snygg!
Det är en Garmin Tactix tavla. Finns i Connect IQ.Var får du tag på den urtavlan? Riktigt snygg!
Aha, ja ficklampa är ett måste!Men hallå... Det är ju ingen PRO. Det vill man ha.![]()
Jag tog av klockan för att inspektera baksidan och vips så satte uppdatering igång. Jag har dock inte märkt några buggar ännu.Kör uppdateringarna skulle jag säga. Visst, någon form av due diligence kanske kan vara bra. Det skickas ut en del buggar av Garmin. Men de är rätt snabba att fixa det eftersom det blir ett jäkla liv i sociala medier på nolltid när det går dåligt.
Avseende glaset så har den där inte safir. Och du håller ju på och bygger och grejar. Så ska den vara på konstant finns det väl risk att den får sig en kyss misstänker jag. Då kan det bli märke I glaset. Det är en inte alltför ovanlig fråga eller kommentar på Facebook kan jag konstatera. Det finns rätt många som klistrar på ett bezelskydd också, men det ser rätt tattaraktigt ut.
Vilken modell är detta?
Marq DamascusVilken modell är detta?
Det var som fan! Man lär sig alltid något nytt när du postar! Hur är tyngdkänslan om boetten är i damaskusstål?Marq Damascus![]()
Det är nog bara tavlan han syftar påDet var som fan! Man lär sig alltid något nytt när du postar! Hur är tyngdkänslan om boetten är i damaskusstål?
Det är bara tavlan som är från Marq Damascus. Klockan är Fenix 8.Det var som fan! Man lär sig alltid något nytt när du postar! Hur är tyngdkänslan om boetten är i damaskusstål?