• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Garmintråden ∆

Jag arbetar som målare samt inom industrin, har 4 barn och villa med allt vad det innebär. Med det sagt, inte något synbart märke på min Epix. Kanske 0,5mm färgtapp på bezelkanten men annars inget.
Så man behöver inte vara rädd om Epix heller 😁
Lätt att tvätta och skrubba om så skulle behövas.
Däremot ETT märke från en tegelpanna på titanarmbandet @ironcastle köpte 😐
Visa är sjukt duktig på det. 😄

Bild från reddit
1000023014.jpg

Jaså jag som undrade var du tog vägen nu förstår jag 👍😀
Samma sak med mig fick ett lite mer allvarligare återfall med träningen överlag intresse för att försöka optimera kroppen med sömn en också att lägga sig mer regelbundet mm
Nu tycker jag att du får kosta på dig wristshot också.
Självklart! Fel av mig. Haha.
Bänkpress på schemat idag, bland annat.
7b83a9bc-bf99-44cb-9fa2-ad8b4959b46b-1_all_29582.jpg

Skulle vilja slå ett slag för Garmins kartor och navigering vilket inte pratas så mycket om i tråden 🙂

Otroligt användbart om man gillar vandring eller trailrunning.

Använder klockan som enda navigeringsverktyg på mina turer och det fungerar klockrent varje gång.
För en som inte fattat än. Är den verkligen smidig att använda? De gånger jag bara provat lite har jag tyckt att kartan är för liten för att få någon egentlig överblick men jag har inte heller ens försökt lägga in någon rutt.

Hur gör du praktiskt?

Jag arbetar som målare samt inom industrin, har 4 barn och villa med allt vad det innebär. Med det sagt, inte något synbart märke på min Epix. Kanske 0,5mm färgtapp på bezelkanten men annars inget.
Så man behöver inte vara rädd om Epix heller 😁
Lätt att tvätta och skrubba om så skulle behövas.
Däremot ETT märke från en tegelpanna på titanarmbandet @ironcastle köpte 😐
Ja jäklars. Men det kan jag leva med 😙

För en som inte fattat än. Är den verkligen smidig att använda? De gånger jag bara provat lite har jag tyckt att kartan är för liten för att få någon egentlig överblick men jag har inte heller ens försökt lägga in någon rutt.

Hur gör du praktiskt?

Kartan i sig är ju ganska liten så ska man bara använda den tänker jag att mobilen är smidigare och man kan då ha klockans som backup.

Men det jag gör är att jag använder en hemsida som heter dynamic.watch där jag skapar rutten. För att sedan få över rutten till klockan behöver du en app som heter Routecourse i connect IQ.

Sedan är det bara att börja planera. Låter krångligt men det är supersmidigt när man väl gjort det någon gång 🙂

Bilagor

• 1000002680.jpg
    1000002680.jpg
    299.3 KB · Visningar: 1
Tillbaka
Topp