• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Garmintråden ∆

Hur många tavlor hinner man med på en dag?
Det här med att jaga nya klockor får en ny innebörd. 😆
Hahah 😂😬
Ja man är ju fortfanade i utforskarfasen, testar lite olika o se om jag fastnar för några som jag kan alternera mellan. Det är i alla fall billigare att byta tavla än klocka 😉
Morn tråden
1000052481.jpg
1000052482.jpg

Svarar mig själv… jag köpte en Fenix 7s pro solar idag åt min fru så får hon vara försökskanin åt mig😄
Tappade bort min Fenix 5 för nåt år sen och funderar på att skaffa en ny Garmin.
Är lite sugen på en 7s men har även kikat på Instinct 3 med Amoled skärmen, samt en Epix 2 (43 mm).
Är alla dom motsvarande i funktionalitet eller missar jag nåt vitalt om jag köper en 7s?
Vill inte ha en för stor klocka och gillar 7s i silvervarianten, men amoled verkar ju rätt fränt också… är det värt att betala 5k till för en Fenix 8? svårt detta
Edit: 7s prosolar verkar ju ännu bättre, men kostar 2,5k mer än den vanliga 7s… hmmm

@L&W märker av ett problem dock.
Väljer 0 % på hands transparency ändå så ser man texten på tavlan igenom visarna. Har försökt med både 100 o 0 procent. Frågan är om de är MIP som begränsar, men i början på gamla kort så är inte visarna genomskinliga🤔

Tillbaka
Topp