Kommer vara med, men inte med en GarminKanske du kan vara med @roosterman och testa en Garmin i Owg![]()
Jag håller mig till G-shockarna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kommer vara med, men inte med en GarminKanske du kan vara med @roosterman och testa en Garmin i Owg![]()
Frisknat till?
Lite bättre. Blir nog ett markpass ikvällFrisknat till?
Jag kan komma förbi i mitten på mars så kan du få klämma lite på min 7PRO Solar och kanske testa den lite ocksåKommer vara med, men inte med en Garmin
Jag håller mig till G-shockarna![]()
Fränt ändå att landa med helikoptern på roostermans gräsmatta för att sen få prova GarminJag kan komma förbi i mitten på mars så kan du få klämma lite på min 7PRO Solar och kanske testa den lite också![]()
Du är alltid välkommenJag kan komma förbi i mitten på mars så kan du få klämma lite på min 7PRO Solar och kanske testa den lite också![]()
Ponera att @roosterman säljer sina G-shockz, då skulle han kunna köpa alla Marq-modeller, Fenix 8 (mip och oled), Instinct 3, en utlandssemester samt ha kvar en G-shock så att han även kan fortsätta posta i G-ShocktrådenJag kan komma förbi i mitten på mars så kan du få klämma lite på min 7PRO Solar och kanske testa den lite också![]()
Det finns mycket man skulle kunna göraPonera att @roosterman säljer sina G-shockz, då skulle han kunna köpa alla Marq-modeller, Fenix 8 (mip och oled), Instinct 3, en utlandssemester samt ha kvar en G-shock så att han även kan fortsätta posta i G-Shocktråden![]()
Kanske packa upp min SUPER Mario-GShock någon dag och titta till denDet finns mycket man skulle kunna göra
Man kan ju också sälja av sina Garmins och komma tillbaks till G-shockvärlden![]()
Det finns mycket man skulle kunna göra
Man kan ju också sälja av sina Garmins och komma tillbaks till G-shockvärlden![]()
Eller så kör du Garmin super mario editionKanske packa upp min SUPER Mario-GShock någon dag och titta till den![]()
Vill minnas att @Agnby⌚ körde en Rangemanskärm när han just hoppat in på Garminvägen??Eller så kör du Garmin super mario edition![]()
![]()
Troligtvis nån sorts nedtrappning för att undvika utsättningsymtomVill minnas att @Agnby⌚ körde en Rangemanskärm när han just hoppat in på Garminvägen??
Kommer vara med, men inte med en Garmin
Jag håller mig till G-shockarna![]()
Ändå ett gott tecken att du tittar in i tråden oftareVill minnas att @Agnby⌚ körde en Rangemanskärm när han just hoppat in på Garminvägen??
Alltså, även om jag inte kommer gå över till Garmin, så tycker jag ju ändå att ni är trevliga att hänga medÄndå ett gott tecken att du tittar in i tråden oftare![]()
Tycker absolut du ska behålla den!Ganska bra duo, kanske skulle ta och behålla Instinct Tactical
![]()
Cool 3d effekt på den tavlanVarvar med analog
![]()
Är inte det bandet väldigt stelt? Eller var det bara mitt