Ja, passar ännu bättre på MIP tycker jag.Passar bra med Tactix tavlan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, passar ännu bättre på MIP tycker jag.Passar bra med Tactix tavlan
Fått klockan än?Skönt att ha lite extra band![]()
God Morgon, lite senare än L&W, men tidigt för att vara jag
![]()
Fått klockan än?
- Det är en Fenix 8 Amoled 51mmDum fråga, är det en Epix2? Riktigt fin..
Vad tycker du om den?Lite lagom med information på displayen. Fick dock censurera min bostadsort![]()
Känner mig jätte nöjdVad tycker du om den?![]()
Samma härIdag ska jag lyda min Garmin
![]()
Trevligt- Har haft min i snart en vecka!
(Den har gjort kväller nu)
![]()
Grattis HepantersGravid v 25 och pulsen arbetar hårt. Brukar gå upp mot 148 vid ansträngning..har runt 82 vilopuls under natten.
![]()
Tre här också. Det håller en sysselsattTackartredje gången nu
![]()
- Har inte displayen på hela tiden, vad jag förstår är det risk för inbränning på Amoled-skärmen då.Trevligt
Kör du med AOD på och isf hur länge räcker batteriet ?
Absolut. Så länge du inte byter klocka under tavlanFår man byta urtavla på sin Garmin eller måste man vara OWG med samma tavla![]()
Kanske ännu fler får upp ögonen för Garmin speciellt dem som gillar digitala klockor blaAbsolut. Så länge du inte byter klocka under tavlan![]()
Perfekt bara avverka 31 olika tavlor i marsAbsolut. Så länge du inte byter klocka under tavlan![]()
31 olika ko-motiv blir braPerfekt bara avverka 31 olika tavlor i mars![]()
Kanske du kan vara med @roosterman och testa en Garmin i OwgKanske ännu fler får upp ögonen för Garmin speciellt dem som gillar digitala klockor bla![]()