Haha, ja det där var väl inte dess bästa gren kanskeLäsbarhet 1:a
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, ja det där var väl inte dess bästa gren kanskeLäsbarhet 1:a
![]()
Jaha, och bekvämast är...?Va är bättre en 1 Garmin Jo fler
Måste utvärderas över tid, båda är bekväma, Fenix känns lite mer lyxig och instinct mer en cool beaterJaha, och bekvämast är...?
Fan ta dig @Derix (eller tack så mycket!) Här har jag legat lågt i 2 veckor och nästan ridit ut denna habegärsstorm. Imorgon åker jag till Norge. Jag tänkte ta det lugnt och fint ikväll. Packa lite. Och så kommer du och påminner mig om Garmin igen. Ja det fanns ju bara en sak att göra@Sonnyboy har du hittat hit ännu?![]()
Fasen va kul, ser fram emot bilderFan ta dig @Derix (eller tack så mycket!) Här har jag legat lågt i 2 veckor och nästan ridit ut denna habegärsstorm. Imorgon åker jag till Norge. Jag tänkte ta det lugnt och fint ikväll. Packa lite. Och så kommer du och påminner mig om Garmin igen. Ja det fanns ju bara en sak att göra
![]()
Det blir unboxing imorgon. Tror jag...
KööööpFräck! Grattis! Nästan så man önskar man hade en!![]()
Fan ta dig @Derix (eller tack så mycket!) Här har jag legat lågt i 2 veckor och nästan ridit ut denna habegärsstorm. Imorgon åker jag till Norge. Jag tänkte ta det lugnt och fint ikväll. Packa lite. Och så kommer du och påminner mig om Garmin igen. Ja det fanns ju bara en sak att göra
![]()
Det blir unboxing imorgon. Tror jag...
Han kommer bara svara :
Jag säljer ju aldrig något så det känns långsöktHan kommer bara svara :
Sääääälj
Famous last wordsJag säljer ju aldrig något så det känns långsökt![]()
Och de är nu du börjar inse att du behöver amoled när du går bananas på urtavlor med färgDå har man blivit fast i garmin
![]()
![]()
Ja den sista funkar inte alls med MIP. Då krävs AMOLED.Och de är nu du börjar inse att du behöver amoled när du går bananas på urtavlor med färg
Denna dög ju med sina mer klenare färgsättning, @ironcastle
Jag vill ha färg nu
![]()
Men här känns det blekt![]()
![]()
Dvs klockköpJa den sista funkar inte alls med MIP. Då krävs AMOLED.
Haha, det händer inte den här veckan i alla fallDvs klockköp
Sälj din epix nutill mig
Epix såldes hyfsat billigt på Elgiganten om du är sugen...Dvs klockköp
Sälj din epix nutill mig
Ja jag såg detEpix såldes hyfsat billigt på Elgiganten om du är sugen...
Det där var en sjukt trevlig display!Någon som har testat Instinct 3, den här modellen, och som kan ge sig på ett kort utlåtande?
Jag ligger och darrar med fingret på "köp" knappen....
![]()
Du måste ställa in sovtiderna antingen i appen eller i klockan så att den går ner i sömnläget .Det blev unboxing igår såklart. Jag köpte 47mm varianten. Det är lite sämre batteritid men det kan jag leva med. Jag vill hellre att klockan är smidig att bära om den ska sitta på 24/7. Nu har jag ställt in nyttig info, stängt av touch och jag börjar lära mig lite av funktionerna samt ny ergonomi. Jag sov med klockan på inatt men konstigt nog registrerades ingen sovdata? Hittills är jag mycket nöjd även om man känner sig lite som en svikareFörlåt mig @roosterman
![]()
Nu fick jag notis om uppdatering #19.41. Är det bara till att installera eller finns där små buggar? Är det värt att köpa screen protector på denna klocka?
Kanske Instinct 3 Amoled?Dvs klockköp
Sälj din epix nutill mig
Cool tavla, lite cockpit känsla i den