• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Garmintråden ∆

Sex kilo delikatesspotatis senare...
Imorgon är det studentfirande här hemma. Potatissallad och grillad kyckling på menyn.
20250611_202113.jpg
20250611_202214.jpg

Trots att man har damm på skärmen lägsta displaystyrkan på och direkt solsken så är den så lättavläst.
Den här Garmin klockan skojar man inte bort
Vill inte byta bort den mot någon annan Garmin modell för tillfället bara sitta lugnt i båten
1000065734.jpg

Senast ändrad:
Hähä nja. Har tänkt fråga här vem som kommer vara först med X1 😀
(inte jag...)
Stort plus för att skärmen är stor och att klockan är tunn, led ficklampan senaste sensor mm
Om jag inte hade varit så nöjd så hade man kanske varit intresserad.
Men är väl ingen stort fan av fyrkantiga klockor men det kanske man kan ändra sig på iofs

Stort plus för att skärmen är stor och att klockan är tunn, led ficklampan senaste sensor mm
Om jag inte hade varit så nöjd så hade man kanske varit intresserad.
Men är väl ingen stort fan av fyrkantiga klockor men det kanske man kan ändra sig på iofs
Ja,man vet aldrig med oss 😁 (kööööööp).
Plus också för att det är safir 👍

Vad är det som är bra med X1? Den har senaste sensor men den saknar EKG och multiband. Den har större skärm men bara upp till 8 dagar batteritid och 2 dagar med AOD. Förstår inte varför den ska kosta 9000kr. 🤷

Vad är det som är bra med X1? Den har senaste sensor men den saknar EKG och multiband. Den har större skärm men bara upp till 8 dagar batteritid och 2 dagar med AOD. Förstår inte varför den ska kosta 9000kr. 🤷
Tjockleken är väl en positiv aspekt borde ju vara riktigt smidig
Priset är lite saftigt som sagt

Tillbaka
Topp