• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Girighet och dubbelmoral på KS..

Känns alltid som om Rolex är ok att de går upp varje ägarbyte, men inte så mycket annat.

Såklart finns det många fulingar som direkt lägger upp högre. Det är lite ofint kanske, men å andra sidan är det marknadsekonomi. Är det för högt kommer ingen att köpa. Köper något tycker uppenbarligen denne att det är bra.

Många klockor går upp på ett år eller mer. Då säljer man till marknadspris. Det tycker jag mer än ok. Själv ligger jag väl typ 50/50 på hur många klockor jag gör en hacka på och hur många jag förlorar pengar på. Jämnar det ut sig så får man vara glad, då går den svindyra hobbyn runt ekonomiskt. :)

@closetplayer vart tog du vägen? Du har startat ett monster mitt i natten. Såg tråden innan jag gick och la mig och drömde sedan om att den var början på slutet för KS, hela forumet gick under i osämja. Riktig mardröm. Om du har vaknat kom tillbaka, släta över allt, skyll på för mkt öl och dålig nattmat.

@closetplayer vart tog du vägen? Du har startat ett monster mitt i natten. Såg tråden innan jag gick och la mig och drömde sedan om att den var början på slutet för KS, hela forumet gick under i osämja. Riktig mardröm. Om du har vaknat kom tillbaka, släta över allt, skyll på för mkt öl och dålig nattmat.
Avsikten med Trådstarten var inte att @Guskleto och @alfgren skulle bli ovänner. Det måste jag be om ursäkt för ;)

En teori är att EZ sålde sin GMT under utsatt pris?

En annan teori är att du (via PM) har accepterat lägre bud än det angivna priset men att köparna bangat ur av oklara anledningar. Således är det ju inte du/din klocka det är "fel" på.

En teori är att EZ sålde sin GMT under utsatt pris?

En annan teori är att du (via PM) har accepterat lägre bud än det angivna priset men att köparna bangat ur av oklara anledningar. Således är det ju inte du/din klocka det är "fel" på.

Du har något på gång helt klart. En teori som kan förklara hur jag tänker.

Tillbaka
Topp