M.U
Silver
Finns väl inget bättre än att dra en weekend till GBG?Fan att man inte bor i GBG, känns som det hade blivit en riktigt spännande boll att hänga med i!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns väl inget bättre än att dra en weekend till GBG?Fan att man inte bor i GBG, känns som det hade blivit en riktigt spännande boll att hänga med i!
Tyvärr inte! Lär bli riktigt bra dock!Jag är nog mer intresserad av golf än klockor. Därav drog jag för två år sedan igång ett golfforum
Men då och då sticker jag in hakan här och botaniserar i klockdjungeln.
Någon som ska till Bro Hof och kolla Nordea Masters?
Som ny skåning har det blivit NM de senaste åren men knappast i år tyvärrJag är nog mer intresserad av golf än klockor. Därav drog jag för två år sedan igång ett golfforum
Stämmer bra! 19 p efter 9, lite slarvigt i slutet men är nöjd!
Jag är nog mer intresserad av golf än klockor. Därav drog jag för två år sedan igång ett golfforum
39p efter 18 hål på Ingarö skogen med 5 par och 3 streckade hål med ny HCP på 25,2 får va kvittot på en runda som gick både upp och nerMen snart är man Halvvägs ner mot målet med säsongen på 20.. Tävling med polarna på Torsdag får kanske stå för en ny sänkning
![]()
Lever golfforumet? Adress?
Partille/delsjön (väntetid) är väl närmstHola flyttar till gbg i augusti.. Bagaregården närmare bestämt.. Vilken bana gäller?
Mvh
Partille/delsjön (väntetid) är väl närmst![]()
![]()
Dagens golfrunda fick tyvärr avbokas efter tråkigt utfall på gårdagens grillfest. Skulle skära upp frukt och råkade slinta. En lagom vass kökskniv resulterade i en tripp till akuten och fem stygn.
Svinga på bröder!![]()
Tack! Är precis vad jag tänkt göra, skall även lämna in klubborna på omgreppning så det passar ganska bra faktiskt.Aj, aj. Hoppas på bra läkekött så är du tillbaka på tee inom 2-3 veckor! Träna puttar så länge!![]()
Är så jäkla tråkigt man vill ju alltid göra monster sänkningarna, men man är trolgien för ojämn för att det skall ske så man får harva ner med 3-4 poäng per rundaDet är lite så mina rundor brukar se ut. Tre-fyra streckade hål och sen så slår man till med en två-tre par och nån birdie så är man på banan igen. Upp och ner som en pannkaka i både spel och humör inombords.![]()
Det där såg inte mysigt ut.. Fan krya på dig!!![]()
Dagens golfrunda fick tyvärr avbokas efter tråkigt utfall på gårdagens grillfest. Skulle skära upp frukt och råkade slinta. En lagom vass kökskniv resulterade i en tripp till akuten och fem stygn.
Svinga på bröder!![]()
Nu kanske inte detta är så smart då du har öppna sår på handen, men är fruktansvärt enkelt att byta grepp själv. Dock innefattar det lacknafta så kanske inte är jätte bra för din hand!Tack! Är precis vad jag tänkt göra, skall även lämna in klubborna på omgreppning så det passar ganska bra faktiskt.![]()
Det där såg inte mysigt ut.. Fan krya på dig!!
Nu kanske inte detta är så smart då du har öppna sår på handen, men är fruktansvärt enkelt att byta grepp själv. Dock innefattar det lacknafta så kanske inte är jätte bra för din hand!
Se bifogad guide
Jag köpte faktiskt nya Golf Pride (ish) MCC4 ifrån Ali Express.. Känner faktiskt ingen större skillnad när jag testat dom på Svea Golf..Tack!
Tackar för tipset, har bytt grepp själv förr så det är jag van vid. Dock så gör min shop det utan extra kostnad och de har samma priser som Dormy så då kan man unna sig att vara lite lat.Har beställt grepp från både staterna och England förr men nu när både dollarn och pundet är höga så är besparingen inte så värst stor.
Vänta till slutet av säsongen och återkom då.Jag köpte faktiskt nya Golf Pride (ish) MCC4 ifrån Ali Express.. Känner faktiskt ingen större skillnad när jag testat dom på Svea Golf..
Kan nästan tänka mig det, men priset som man betalade för dom kan det vara värt!Vänta till slutet av säsongen och återkom då.
Har köpt såna grepp en gång jag med, de blir stenhårda och glashala på ungefär en säsong.
Jag hade 19p efter 7 hål på Ullna förra helgen. Slutade på 29p. Första 7 var livet fantastiskt. Sista 11 not so much.39p efter 18 hål på Ingarö skogen med 5 par och 3 streckade hål med ny HCP på 25,2 får va kvittot på en runda som gick både upp och nerMen snart är man Halvvägs ner mot målet med säsongen på 20.. Tävling med polarna på Torsdag får kanske stå för en ny sänkning
![]()
Yes. Där både lör och sön. Ska faktiskt också spela castle course på lördagen. Farligt att slica för mkt, risken finns att jag sänker ngt proffs på stadium.Jag är nog mer intresserad av golf än klockor. Därav drog jag för två år sedan igång ett golfforum
Aldrig lirat Barsebäck. Blir typ bara Sthlms-banor men ska neråt åt det hållet med familjen i juli och tänkte spela den då. Då behöver jag förresten spelsällskap då jag hade tänkt att min fru får ta kidsen.Anmält mig till Bergströms tävling på Barsebäck, hoppas man lyckas leverera. Nån mer som ska spela den?