Dra iväg ett pm om du skulle vara sugen så löser vi säkert någotVad kostar det att beställa en sådan?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dra iväg ett pm om du skulle vara sugen så löser vi säkert någotVad kostar det att beställa en sådan?![]()
Ja jävvlar stabilt!Fy fan.. Kom precis hem från min bästa runda sedan jag tog grönt kort för 10 år sedan tror jag..
47 pinnar![]()
MygelhandicappareFy fan.. Kom precis hem från min bästa runda sedan jag tog grönt kort för 10 år sedan tror jag..
47 pinnar![]()
Haha faktiskt inte... Spelade förra året för första gången på 5 år.. Är all time låg i hcp och levererade big time ute på banan idagMygelhandicappare![]()
Fan vad snyggt!!Fy fan.. Kom precis hem från min bästa runda sedan jag tog grönt kort för 10 år sedan tror jag..
47 pinnar![]()
Sänka sig på 9 hål är fuskDagens 9 håls runda slutade med 22 enkla pinnar och nytt HCP på 26,5![]()
Haha, verkar vara konsensus på den punktenSänka sig på 9 hål är fusk![]()
Tyvärr inte jagDet är ingen som härjar i Jönköpingsområdet med omnejd? Hade varit kul att spela med någon som delar dubbla intressen!![]()
Tyvärr inte.. hojta om du är i Göteborg!Det är ingen som härjar i Jönköpingsområdet med omnejd? Hade varit kul att spela med någon som delar dubbla intressen!![]()
Vi får boka in något snart! Och öl såklart.Jag hojtar !!
Jag är flexibel! Planeras det bara in i tid så sätter jag mig gärna i bilen för att testa nya banor. Har inget inplanerat ännu men inom en snar framtid skall jag spela med min farbror på Kungsbacka, kanske går att göra en weekend av det!Tyvärr inte.. hojta om du är i Göteborg!
Tyvärr inte.. hojta om du är i Göteborg!
Bor i götet.Hojta till om ni skall spela så kanske man kan få haka påJag är flexibel! Planeras det bara in i tid så sätter jag mig gärna i bilen för att testa nya banor. Har inget inplanerat ännu men inom en snar framtid skall jag spela med min farbror på Kungsbacka, kanske går att göra en weekend av det!![]()
Vem skriver du till?Är du medlem i Göteborg?
Självklart! Vi får väl styra upp en golf gtg med "efterrätt"Bor i götet.Hojta till om ni skall spela så kanske man kan få haka på
Låter kanon!Självklart! Vi får väl styra upp en golf gtg med "efterrätt"![]()
Nej är medlem på ekerum.Är du medlem i Göteborg?
ok .vart bor du och när kan du spela ,jag spelar ofta på vardagarna vid 10tiden är medlem på albatross som ligger på Hisingen.Nej är medlem på ekerum.
Tre...Haha då e vi två!