En 3:a och en 8:a, då har man väl täckt in allt![]()
Slängde bara ner några klubbor för att träna lite, men valde att gå 9 ist. Inte så mycket att väja på. Liiiite brist på mellanjärn. Ingen uppvärmning/avståndsklocka.
Kommer gå på par?!?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Slängde bara ner några klubbor för att träna lite, men valde att gå 9 ist. Inte så mycket att väja på. Liiiite brist på mellanjärn. Ingen uppvärmning/avståndsklocka.
Kommer gå på par?!?
![]()
Strandad i sommarstugan utan golfpolare i närheten och sjukt golfsugen!
Någon inom 1 timme/10 mil från Nyköping som är sugen på en runda fredag fm?
Nyköping/Jönåker/Trosa/Åda?
Nå´n klubb söder om Sthlm?
Södertälje? (Kallfors/Vidbynäs)
Norrköping?
Hör av er!
Annars är det ju bara att gå själv eller hoppa in i en boll![]()
Imponerade start måste jag verkligen medge!!![]()
Inbillade mig att jag var på Stensons nivå för en liten stund, sedan kom verkligheten ikapp...
"BR" var inte fullt lika nöjd antar jag?![]()
Inbillade mig att jag var på Stensons nivå för en liten stund, sedan kom verkligheten ikapp...
Det var morsans första rond för i år, så hon tyckte det var kul att komma ut, trots att spelet gick sådär"BR" var inte fullt lika nöjd antar jag?
Spelar inte men är chef på en banaBilder från ikväll
![]()
![]()
![]()
Njae, känner inte att jag har tidDå måste du ju börja! Var ut pch kikade på bygden förra veckan, satan vilka fina greener ni har i år för att vara här.
Njae, känner inte att jag har tid
Tack! Femte eller sjätte året i rad som vi har de bästa greenerna i norrland, inte ens självutnämnt... Så det är inget ovanligt, men tyvärr upptäcker för få detta. SPelat länge/mycket?
Btw, greenerna är nydressade samt vältade så stimpen visade 12 på hastighet igår, the open spelades på 11![]()
Aha, kulSpelat relativt länge till och från men blir inte så mycket som man vill.. Var typ 5-6 år på bygden innan uppehåll och nu 2 på frösön. Kommer ut och spelar HSBs tävling nästa fredag, ska bli riktigt kul!
Aha, kulDå ses vi.
Banan på Frösön har börjat ordna upp sig va?
TristTrevligt! Jorå det är rätt bra över lag nu även om några greener och tee inte alls är något att jubla över.