• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Golfare på KS

Spelade min första runda för året i Torsdags nere på Halmstad GK, helt nytt set och ny driver... 41 poäng drog jag ihop så känner mig sjukt nöjd med de nyinköpta klubborna ;) (Hade det gått sämre hade jag ju självklart skyllt på klubborna..)

Iom helgdag på Torsdag så har kompisgänget och jag bestämt att vi kör 36 hål och lite tävling ovanpå detta, som höghandikappare ser det ut som att jag kan nog fan ta med skiten :D Torskade med 2 slag brutto mot polaren som ligger på 16 ish i HCP förra helgen :D

• Like
Reactions: M.U
Iom helgdag på Torsdag så har kompisgänget och jag bestämt att vi kör 36 hål och lite tävling ovanpå detta, som höghandikappare ser det ut som att jag kan nog fan ta med skiten :D Torskade med 2 slag brutto mot polaren som ligger på 16 ish i HCP förra helgen :D
You go, girl! Tänkte också köra på den taktiken i år men va tvungen att sänka mig i torsdags ;)

Golfare på KS! Magi!

Jag har 7,2 i hcp och är medlem på Båstad GK samt Torekov GK nere i Skåne.
Banor som starkt kan rekommenderas och skulle det vara någon som vill spela en runda under sommaren så dra iväg ett meddelande för på sommaren är det bra liv på Bjärehalvön! :angel:

Senast ändrad:
Golfare på KS! Magi!

Jag har 7,2 i tcp och är medlem på Båstad GK samt Torekov GK nere i Skåne.
Banor som starkt kan rekommenderas och skulle det vara någon som vill spela en runda under sommaren så dra iväg ett meddelande för på sommaren är det bra liv på Bjärehalvön! :angel:

En KS Open kanske?
Där man skänker en slant till BCF ocskå.

Det här gillas starkt, vore ju riktigt häftigt!
Kan det finnas intresse för det tro? Svårt att välja ort bara är jag rädd då KS är så utbrett, själv är jag ju fåra Göteborg men spontant känns det som att det finns störst chans för stor uppslutning i Stockholmsområdet men vad vet jag

Fler golfare från Skåne? Är på om man kör Skåne KS open :) Jag har Sjöbo som hemmabana, får någon för sig så spelar jag gärna en runda.. eller par :)

You go, girl! Tänkte också köra på den taktiken i år men va tvungen att sänka mig i torsdags ;)
Haha! Jag försöker aktivt att sänka mig men konsentrationen är inte alltid med mig så därför hamnar jag alltid runt 30-36 poäng :p

Då jag spelar jämnt med Polaren som ligger på 18,6 och jag går numera på 28,5!

Om Isaberg GK i fina lilla Småland lockar hade jag kunnat försöka rodda ihop något. Är man sugen på att göra det till en 2-dagars "tävling" så finns det mycket trevligt med boende och mat nära så man kan köra lite klocksnack på kvällen. Dessutom är klubbchefen mycket trevlig och medgörlig så det är säkert inte helt omöjligt att man kan få ett schysst paketpris för detta.

Det negativa är dock att semestertid går bort för min del. :confused:

Edit: stavfel.

Nyss hemkommen från ett underbart Torreveija. Rekommenderar verkligen en resa dit. Vissa banor har mer stil än andra, de här bilderna är från Colinas.
20160429_133439.jpg
20160429_135248.jpg
20160427_105527.jpg

Spelade min första runda för året i Torsdags nere på Halmstad GK, helt nytt set och ny driver... 41 poäng drog jag ihop så känner mig sjukt nöjd med de nyinköpta klubborna ;) (Hade det gått sämre hade jag ju självklart skyllt på klubborna..)
Regel 1 inom golf är att man aldrig är bättre än sin utrustning! :p

Tillbaka
Topp