Härligt, grymt rolig sport men man måste ha ett bra psyke när det går tungtPå onsdag ska jag slå min första riktiga golfboll, har bara lirat minigolf förut. Önska mig lycka till.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt, grymt rolig sport men man måste ha ett bra psyke när det går tungtPå onsdag ska jag slå min första riktiga golfboll, har bara lirat minigolf förut. Önska mig lycka till.
Lycka till!På onsdag ska jag slå min första riktiga golfboll, har bara lirat minigolf förut. Önska mig lycka till.
You go, girl! Tänkte också köra på den taktiken i år men va tvungen att sänka mig i torsdagsIom helgdag på Torsdag så har kompisgänget och jag bestämt att vi kör 36 hål och lite tävling ovanpå detta, som höghandikappare ser det ut som att jag kan nog fan ta med skitenTorskade med 2 slag brutto mot polaren som ligger på 16 ish i HCP förra helgen
![]()
Golfare på KS! Magi!
Jag har 7,2 i tcp och är medlem på Båstad GK samt Torekov GK nere i Skåne.
Banor som starkt kan rekommenderas och skulle det vara någon som vill spela en runda under sommaren så dra iväg ett meddelande för på sommaren är det bra liv på Bjärehalvön!![]()
Ligger detta rätt i tiden är jag intresserad! Var väl tal om KS golf 2015 men tror aldrig att det blev av?En KS Open kanske?
Där man skänker en slant till BCF ocskå.
Haha! Jag försöker aktivt att sänka mig men konsentrationen är inte alltid med mig så därför hamnar jag alltid runt 30-36 poängYou go, girl! Tänkte också köra på den taktiken i år men va tvungen att sänka mig i torsdags![]()
KS open hade ju varit grymt! Någon dom orkar rodda?![]()
Väldigt trevlig bana.Nyss hemkommen från ett underbart Torreveija. Rekommenderar verkligen en resa dit. Vissa banor har mer stil än andra, de här bilderna är från Colinas.![]()
![]()
![]()
Regel 1 inom golf är att man aldrig är bättre än sin utrustning!Spelade min första runda för året i Torsdags nere på Halmstad GK, helt nytt set och ny driver... 41 poäng drog jag ihop så känner mig sjukt nöjd med de nyinköpta klubborna(Hade det gått sämre hade jag ju självklart skyllt på klubborna..)
Absolut, håller med dig.Väldigt trevlig bana.
Vilka mer spelades?
Kul! Grattis!Måste få skryta lite nu, då är man med i HIO klubben! 175m par 3 med en smidig järn 5a
![]()
Måste få skryta lite nu, då är man med i HIO klubben! 175m par 3 med en smidig järn 5a
![]()
Ingarö GK, ängsbanan. Par 3, 175m och en smidig järn 5!Kul. Vilken bana?
Måste få skryta lite nu, då är man med i HIO klubben! 175m par 3 med en smidig järn 5a
![]()
Grattis! Har själv inte lyckats på 30års spel. 2cm ifrån som närmastIngarö GK, ängsbanan. Par 3, 175m och en smidig järn 5!
Så man brukar göra ju... Sjukt jobbigt att behöva ta fram puttern.Måste få skryta lite nu, då är man med i HIO klubben! 175m par 3 med en smidig järn 5a
![]()
Grattis!Måste få skryta lite nu, då är man med i HIO klubben! 175m par 3 med en smidig järn 5a
![]()