Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ping Zing 2Någon som har bra tips på ett järnset för en hyfsad nybörjare?
1500kr för ping zing2. De är värda max 500kr.
Skulle dessutom leta upp något som inte är tillverkat för 25 år sedan. Mycket har hänt.
Nya järn, knte slagit ett enda slag och på söndag ska jag spela tävling för första gången på länge... fyfan... någon som kan Bokskogen som kan ge lite heta tips?
![]()
Ja dom är fina, lite mer lättspelade än de gamla. Känns vuxet på något sätt att inse att man inte kommer bli proffs och då köpa mer lättspelade klubbor!Läckra!
Det var många år sedan jag spelade Bokskogen men jag håller den fortfarande för att vara den mysigaste banan jag någonsin provat.
Det lär ju knappast hjälpa dig men se det som en tröst.
Använd myggspray, du får ett ointagbart mentalt försprång på sjätte green och sjunde tee.Ja dom är fina, lite mer lättspelade än de gamla. Känns vuxet på något sätt att inse att man inte kommer bli proffs och då köpa mer lättspelade klubbor!
Jag har hört mycket gott om Bokskogen, ska bli kul att spela! - en fördel med att inte kunna banan är ju att man inte riktigt har koll på vart man INTE får missa och då kanske fokuserar mer på fairway/pinnen!![]()
Det där är ett hett tips! Tack!Använd myggspray, du får ett ointagbart mentalt försprång på sjätte green och sjunde tee.![]()
Jag är inte kvalificerad att ge spelstrategiska tips med mitt handicap men man får ju bidra med något. Min känsla är att både klippning och ruff och semi- är ganska förlåtande just nu så det är sällan några större katastrofer om man chansar lite och kommer lite off. Skicket är dessutom riktigt fint just nu (eller så känns det kanske bara så i jämförelse med fjolårets ökenlandskap).Det där är ett hett tips! Tack!![]()
Härligt!Jag är inte kvalificerad att ge spelstrategiska tips med mitt handicap men man får ju bidra med något. Min känsla är att både klippning och ruff och semi- är ganska förlåtande just nu så det är sällan några större katastrofer om man chansar lite och kommer lite off. Skicket är dessutom riktigt fint just nu (eller så känns det kanske bara så i jämförelse med fjolårets ökenlandskap).
Relaterar. Från i helgen: Slog två hinkar på rangen, allt gick bra och jag tänkte att det här blir mitt livs runda. Kommer till första tee och dammar ut två bollar rätt ut i skogen. Spelade 9 hål och fick 8 poäng...Fy satan vad jag hatar golf, gick min första 18 hålsrunda för i år gick av efter 9 hål Hur är det möjligt att missa så mycket!?
Hur många timmar har du tränat sen förra årets sista runda?Fy satan vad jag hatar golf, gick min första 18 hålsrunda för i år gick av efter 9 hål Hur är det möjligt att missa så mycket!?
Tanken är väl att strosa runt och putta lite0 timmar träning, gick upp och åkte till banan och slog ut direkt![]()
Härligt väder för golfKvällsrunda
![]()
(Vågar inte spela med klockan på armen. AP är ju inte kända för att vara robusta)
Stämmer!Härligt väder för golf
Bro Hof?