• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Grilltråden v2.0

Henryandy

Cartier
E9973239-725C-44F2-A850-792601288749.png

Blir en sväng till hallen i veckan!
 
E

editime

Guest
Helgrillad spädgris är en favorit bland många som grillar. Du kanske bara grillar grönsaker? Om inte så borde du kanske uppdatera dig med hur djuren ser ut vid slakt och styckning, de växer liksom inte som färdiga kotletter.
Helt riktigt, men bilden är ju ändå ofräsch och utmärker sig i denna tråd. Du kan säkert hitta ett annat forum för likasinnade :)
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Fräscht inlägg. Här lägger vi vanligen upp nice grillbilder eller färdigt kött, typ. Det här var bara äckligt, fyfan
Alla reagerar vi olika. Jag tyckte det var ett utomordentligt passande inlägg med tanke på att jag är på jakt efter en hel spädgris som får plats på primon. Förstår att någon kanske reagerar på ett negativt sätt men samtidigt är det kanske fler med mig som reagerar positivt?! Hade förstått din reaktion mer om det t.ex. var urtagning av en gris på bild eller liknande. Men det här är en färdig ”grilldetalj” redo att hamna på grillen precis som diverse fina bitar på rött kött som postas ganska frekvent här.
 

F1zbo

Cartier
2-Faktor
Följer denna tråden och uppskattar trevliga grillbilder! Men denna bilden tkr jag och många med mig var ovärdig, även om det är en grilltråd.
När du skriver "många med mig", vilka exakt syftar du på då och vad grundar du påståendet på?
Jag kan inte, av de poster som följt inlägget med spädgrisen, se att någon annan än du reagerat negativt.
 
E

editime

Guest
Var inte svårt och flamea lite i denna gruppen ;) Ha en bra dag allihopa!
 
Topp