Bra kött!Det blev succé 1,4kg gick åt på 2 personer.
![]()
![]()
![]()
![]()
Hur är Moras köksknivar?
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra kött!Det blev succé 1,4kg gick åt på 2 personer.
![]()
![]()
![]()
![]()
Tycker den är supertrevligBra kött!
Hur är Moras köksknivar?
Fel.Tycker den är supertrevlig
Fick den som en giveaway så har ingen aning om den är prisvärd.
Haha i första anblick utan att klicka på bilden, ser det ut som en hund står bredvid grillenNu testas Pichana på nyinförskaffad kolgrill, så får gasolen vila.
![]()
Försökte lägga till bild i ursprungsinlägg, men blev knas. Var är vovven?Haha i första anblick utan att klicka på bilden, ser det ut som en hund står bredvid grillen
Trevligt grillat!
VärldsklassLite drygt 1 år sedan min senaste pitpig. Men idag är det dax igen. Polarn fyller 55 idag och snäll som man är ställer man upp
05:30 åkte grisen på, försöker hålla runt 120c och räknar med att servera mellan 17-18 nångång
![]()
![]()
![]()
Lite drygt 1 år sedan min senaste pitpig. Men idag är det dax igen. Polarn fyller 55 idag och snäll som man är ställer man upp
05:30 åkte grisen på, försöker hålla runt 120c och räknar med att servera mellan 17-18 nångång
![]()
![]()
![]()
Ser riktigt gott ut, stiligt gjort![]()
börjar se aptitlig ut och doftar gudomligt
Ligger bra till tidsmässigt. Ca 10c kvar innan den är klar, borde ta runt 60-90 min
Tack. Det blir utsökt att tillaga en hel gris på det här sättet. Hela nassen blir som en enda delikat pulled pork! Krävs lite passning och insats när man kör på det här sättet men samtidigt riktigt skojSer riktigt gott ut, stiligt gjort![]()
![]()
börjar se aptitlig ut och doftar gudomligt
Ligger bra till tidsmässigt. Ca 10c kvar innan den är klar, borde ta runt 60-90 min
Respekt
Nu kan ju inte en amatör som jag posta här på några månader...
Bild på resultatet tack!St. Louis Cut Ribs. 5 timmar runt 110 grader med äppelrökved.....![]()
Ingen vidare bild, blev ganska bra, men kunde ha gått en timma till.![]()