jag samt en till beställde långt efter o det gick bra iafGruppbeställningen var ett specialpris.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
jag samt en till beställde långt efter o det gick bra iafGruppbeställningen var ett specialpris.
Vilken tur. Det var ju från början begränsat till 18 platserjag samt en till beställde långt efter o det gick bra iaf![]()
Är bara ringa eller maila dem o kollaVilken tur. Det var ju från början begränsat till 18 platser
jag samt en till beställde långt efter o det gick bra iaf![]()
Ja på riktigt... de vill väl sälja ...nu va detta 2 månader sedan iofPå riktigt? Måste säga att jag tycker att genomförandet av gruppköpet lämnade en del övrigt att önska tyvärr.
Japp tropic eller kanske ett MN strap från Erikas.På 18cm handled satt den bättre än på min. Kvalitén på skinnbandet tycker jag inte håller måttet om man jämför med resten av klockan, skulle tro att det håller någon månad. Men det är på länk eller tropic som den kommer komma till sin rätt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vad är du inte nöjd med gällande gruppköpet?På riktigt? Måste säga att jag tycker att genomförandet av gruppköpet lämnade en del övrigt att önska tyvärr.
Schysst, bra bilder där.På 18cm handled satt den bättre än på min. Kvalitén på skinnbandet tycker jag inte håller måttet om man jämför med resten av klockan, skulle tro att det håller någon månad. Men det är på länk eller tropic som den kommer komma till sin rätt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misstänkte detta ang natot...har ett gäng Omega naton så det blir nog en sådan komboHoppas ni får dem snart. Det är en grym klocka. Heads up för natot dock, det är ingen superhit. Hårt och stelt, tvärtom från hur jag vill ha det.![]()
Jag provade svart Omeganato på. Blir dock konstigt för mig att ha olika märken. Lite som att sätta Audifälgar på en VW.Misstänkte detta ang natot...har ett gäng Omega naton så det blir nog en sådan kombo
20!Är det 22 mm lugvidd?
ser inga bekymmer med det..Mår man illa av det så är det bara byta spännet juJag provade svart Omeganato på. Blir dock konstigt för mig att ha olika märken. Lite som att sätta Audifälgar på en VW.
Det är ju en keeper ocksåser inga bekymmer med det..Mår man illa av det så är det bara byta spännet ju![]()
PrecisDet är ju en keeper också![]()
Kan nog bli bra. Jag tänkte beställa en lite grövre meshlänk och testa.Precis. Har flera omega Nato så det lär bli att testa först så får vi se sedan...helst jag velat ha nåt gummi som gjorts i bra passform mot boetten
Nice! Grattis. Jag reagerade också på natot. Ovanligt med så korta tänker jag.Köpte en idag. Föredrar natobandet framför läderbandet. Lagom lång flärp på 16 cm handled.
![]()
![]()
![]()
DS PH200
Så jävla bra. Faktiskt. Saknar länk men den passar på allt typ.Ni som burit den ett tag nu; vad har ni för intryck av PH200?
Jag väntar inte min klocka förrän till jul, men passade ändå på att köpa ett mesh på watchgeckos rea nu, tror att den kommer sitta bra på meshFunderar på att köpa en och slänga på ett sharkmesh.![]()
Hur upplevs storleken mot subben?Mycket bra, synd på saknade länken.
Inväntar några som experimenterar och hittar rätt länk
![]()
Lite större men tunnare.Hur upplevs storleken mot subben?![]()