Väldigt bra design på den!Äntligen tillbaka från spa!! Och på Steveostrånk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt bra design på den!Äntligen tillbaka från spa!! Och på Steveostrånk.
Tack! Väldigt nöjd.Väldigt bra design på den!
Härligt!Äntligen tillbaka från spa!! Och på Steveostrånk.
Tack! Perfekt längd. Aningens stelare än jag trodde det skulle vara. Nöjd!Härligt!
Superfin kombo
Hur känns bandet?
Mjukt?
Det bandet blev rätt så bra!
Väldigt!
Agree!Väldigt!
Nja, jag var inte helt såld. Tror att om den var enfärgad brun/grön/beige eller liknande så hade det passat bättre.Vad tycks om den här kombon?
Hittades på nätet.
Passar rätt bra tycker jag.
Fin kulör på den där tavlan! Jag vet att det är knas med stl men tror den skulle riktigt bra ut på ett grått moccaband-typ Sinns orginal.21an är fredagsklocka. Snart kommer förhoppningsvis bundet .
Har ett grått Rios1931 som jag tycker är ok.Fin kulör på den där tavlan! Jag vet att det är knas med stl men tror den skulle riktigt bra ut på ett grått moccaband-typ Sinns orginal.
Ett rent nöje och se den i solsken!
Det är utomhus som klockan gör sig bäst! Inomhus kan den se lite tråkig ut, men i solen, då jävlar kommer Stahlblau-tavlan framEtt rent nöje och se den i solsken!
Länken ser fin ut- hoppas någon dag få bära en.
Vackert! Blir det bundlapp till detta band?Fotar klockor istället för att städa
Nepp. Men till det svartaVackert! Blir det bundlapp till detta band?
Så fort de släpper denna i 40mm så tänkte jag joina klubben. Mailade idag och fick svaret "very soon"Märkligt att det inte finns fler Guinand på KS
Såg att de gjort om boetten och bezeln, släppte en ny youtube video idag.Så fort de släpper denna i 40mm så tänkte jag joina klubben. Mailade idag och fick svaret "very soon"
WTF! Posta länken! Starfighter Radium i 40mm vore drömmen ju.Såg att de gjort om boetten och bezeln, släppte en ny youtube video idag.
Nu klick bezel, vet inte vad jag tycker om det?
Min är helskön just för att den inte klickar?