WTF! Posta länken! Starfighter Radium i 40mm vore drömmen ju.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
WTF! Posta länken! Starfighter Radium i 40mm vore drömmen ju.
Nytt gummiband eller?Cleant 50-talsinspirerat i dag.
Nytt gummiband eller?
RIOS1931 Genuine Nytech Watch Band "Albatros" Läder på insidan.
Känns som ett stadigare och stelare läder men efter formning och inkörning sitter det som ett smäck. Inbillar mig att det påminner om en 50-tals strukturtapet och är därmed tidsenligt med klockans stil.... .
....gummi alltså
Absolut!Känns som ett stadigare och stelare läder men efter formning och inkörning sitter det som ett smäck. Inbillar mig att det påminner om en 50-tals strukturtapet och är därmed tidsenligt med klockans stil.... .
Nytech (nylon-technic?) är nog en syntetfiber. Men känns och sitter bättre än det låter.Absolut!
Ser kanon ut.
Undrar vad det är för mtrl?
Trodde det var @perhog först!Den här specialaren gjorde Guinand till en kund.
Hans barns namn började på P och H.
Kostade typ +300€.
Rätt kul!
Nu kommer den ut!!! Dags att vara redo med kortet ställde frågan för några dagar sedan och de skrev "soon... really soon".. Gillar att de är så icke tyska i sin kommunikation. Rätt informella och lite med glimten i ögat.
Är det där din Starfighter? Vad är det för band? Rios Landsberg?Snart kommer det nog nya modeller i den här tråden, hört från säker källa
Min Starfighter på Steveo struts!Är det där din Starfighter? Vad är det för band? Rios Landsberg?
Supersnyggt!Min Starfighter på Steveo struts!
Tänk vad fint det vore med svart struts .Bandbyte
Kommer bli grymtTänk vad fint det vore med svart struts .
Det doftar flygare
Borde vara modellen som jag efterfrågat, dvs. en 40mm BundeswehrDet doftar flygare
Jepp- automat- han fick frågan i videon högre upp om de kan komma med en manuell kronograf men eftersom ETa inte producerar 7763(kan ha fel på numren) så är det tydligen svårt att hitta ngt annat manuellt verk.Borde vara modellen som jag efterfrågat, dvs. en 40mm Bundeswehr
Konstigt för att de använder även Selitta (bl.a. starfighter) och de har en manuell variant av 510, Sellita SW510 M Bh Denna använder bl.a. Farer.Jepp- automat- han fick frågan i videon högre upp om de kan komma med en manuell kronograf men eftersom ETa inte producerar 7763(kan ha fel på numren) så är det tydligen svårt att hitta ngt annat manuellt verk.
Ska bli kul och den
Kanske hörde fel? Tyskan är inte vad den borde vara Petra skrev till mig tidigare att de kommer med en ny manuell men att den var en trehandare.Konstigt för att de använder även Selitta (bl.a. starfighter) och de har en manuell variant av 510, Sellita SW510 M Bh Denna använder bl.a. Farer.
Ser ut att vara en bezel som sticker fram där eller hur?Borde vara modellen som jag efterfrågat, dvs. en 40mm Bundeswehr
Exakt... och borde vara nya 40mm caset som de presenterade tidigare.Ser ut att vara en bezel som sticker fram där eller hur?
Det är det.Exakt... och borde vara nya 40mm caset som de presenterade tidigare.